معاون آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان از آغاز طرح توسعه و ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی (ره) همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 27 August 2019

کوروش میرزایی با اشاره به آغاز ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: اجرای طرح توسعه و ساماندهی این اسکله یکی از اهداف مدنظر اداره کل شیلات استان بود که از روز گذشته و همزمان با هفته دولت آغاز شد.

وی افزود: با اجرای طرح ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی (ره) با ظرفیت روزانه ۵۰ شناور، زمینه گسترش فعالیت‌های صید و صیادی در این منطقه فراهم می‌شود و به تبع آن شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در این بندر خواهیم بود.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان با اشاره به بحث اشتغالزایی این طرح تصریح کرد: ظرفیت اشتغالزایی ایجاد شده در این طرح یک هزار نفر به صورت مستقیم و برای صیادان خوزستانی است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته انتظار داریم تا در بهمن ماه امسال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم و صیادان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان در خصوص اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای طرح ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی ۲۲ میلیارد ریال است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار