قبادی بصیر در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ماموریت اصلی بسیج سازندگی ساماندهی و سازماندهی گروه‌های جهادی و جوانان برای کمک به سازندگی کشور است.
کد خبر: ۷۷۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 27 August 2019

سازندگی کشور با همت گروه‌های جهادی


سرهنگ قبادی بصیر در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه، ضمن اشاره به اینکه اردو‌های جهادی تا پایان تابستان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در حوزه جغرافیایی خود مستقر و تا پایان تابستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: گروه جهادی شهید هدایت که در منطقه سرفیروزآباد و هلشی مستقر بود، با ۱۸۲ نفر پزشک و کادر درمانی کار خود را به پایان رساند، این گروه طی یک هفته کل منطقه ذکر شده و روستا‌های اطراف، مناطق جلالوند و عثمانوند را نیز پوشش داد که خدمات پزشکی، دندان پزشکی، آزمایشگاه و دامپزشکی را به این مناطق محروم ارائه دادند.

قبادی بصیر تصریح کرد: ماموریت اصلی بسیج سازندگی، ساماندهی و سازماندهی گروه‌های جهادی و جوانان برای کمک به سازندگی کشور است.

ایشان در ادامه با بیان اینکه گروه‌های جهادی مستقر در منطقه، بیشتر مشغول فعالیت‌های عمرانی هستند، گفت: این گروه‌ها در دو بخش خواهران و برادران و در بحث‌های آموزشی نیز فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در پایان ضمن اشاره به اینکه گروه‌های مستقر در حال حاضر از استان کرمانشاه هستند، خاطرنشان کرد: گروه معبری به آسمان که در سر فیروز آباد مستقر و مشعول فعالیت است از بچه‌های اسلام شهر هستند و حدودا ۱۰۰ نفر و تا پایان تابستان مشغول فعالیت خواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار