آقازاده استاندار مرکزی در آیین بهره برداری از واحد پرورش مرغ تخمگذار شهرستان خنداب، گفت: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۷۴ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال در شهرستان خنداب به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 28 August 2019

به گزارش تابناک مرکزی :آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: بهره برداری از این طرح برای ۲۸۰ نفر اشتغال به همراه دارد.

استاندار مرکزی با یاد آوری بهره برداری از واحد پرورش مرغ تخمگذار روستای گازران  خنداب گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

آقازاده افزود: بهره برداری از این طرح برای ۷۷ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی در پی داشته است.

وی، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی را کلید رونق تولید و اشتغال در استان دانست و عنوان کرد: بهره گیری و فعال سازی بخش خصوصی در طرح های اقتصادی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی و مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران است.

استاندار مرکزی گفت شهرستان خنداب از ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی و خدماتی برخوردار است که با بهره گیری از این ظرفیت ها و تلاش مسئولان می توان عقب افتادگی ها را جبران کرد. 

آقازاده با تبریک هفته دولت افزود: هفته دولت، هفته ملت بوده و دولت بر آمده از ملت و و با حمایت مردم شکل گرفته است.

گفتنی است مرغداری مرکزی روستای گازران خنداب در زمینی به مساحت ۲ هکتار و زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید ۷۰ هزارقطعه در سال به بهره برداری رسید.با بهره برداری از این طرح برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم و ۶۰ نفر غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

 طرح استخر ۲ منظوره پرورش ماهی و کشاورزی روستای استوه بخش قره چای شهرستان خنداب نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و ظرفیت سالانه تولید ۳۰ هزار قطعه ماهی قزل آلا با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.۶۰۰ میلیون ریال این اعتبارات این طرح توسط متقاضی و بقیه از محل تسهیلات و حمایت های بخش دولتی تامین شده است.

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان خنداب با خانواده شهید والامقام «علی اکبر مرادی» دیدار کرد .شهید علی اکبر مرادی سال ۴۹ در روستای قالیباف شهرستان خنداب به دنیا آمد و در تاریخ نهم اذر ماه سال ۶۷ در عملیات پدافندی در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار