مدیرکل امور مالیاتی ایلام ؛
مدیرکل امور مالیاتی ایلام گفت: مودیان مالیاتی که اقدام به پرداخت اصل مالیات و جرایم غیرقابل بخشش نمایند، می توانند تا پایان مهرماه از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی قابل بخشش بهره مند شوند.
کد خبر: ۷۷۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 31 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عزیزالله عباسپور اظهار داشت: بر اساس دستور سازمان امور مالیاتی کشور و در راستای حمایت از تولید و فعالان اقتصادی، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و حمایت از مودیان مالیاتی تصمیم هایی در زمینه بخشودگی جرایم مالیاتی اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: این دستور بر اساس بخشنامه ۲۰۰/۹۸/۴۱ در هشتم مردادماه ابلاغ شده است و همه مودیان مالیاتی حقیقی و حقوقی می توانند از مزایای آن استفاده نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام تاکید کرد: بر اساس ای بخشنامه در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده از اول تا پایان آبان ماه برای مودیان واحدهای تولیدی معادل 98 درصد جرایم قابل بخشش و برای سایر مودیان 96 درصد جرایم قابل بخشش مشمول بخشودگی می شود.

عباسپور یادآور شد: همچنین در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده از اول آذر ماه تا پایان سال جاری برای مودیان واحدهای تولیدی، به ازای هر ماه معادل 2 درصد و برای سایر مودیان معادل 4 درصد، از درصد بخشودگی مذکور کسر می گردد.

وی با اشاره به تحقق بیش از 100 درصدی درآمدهای مالیاتی در سال 97 بر تلاش بیش از پیش همکاران جهت تحقق درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده امسال تأکید کرد.

عباسپور، پیگیری و تعیین تکلیف پرونده های مالیاتی از مراحل ابلاغ، تشخیص، قطعی، تا وصول پرونده ها را از اقدامات و فعالیت های همیشگی مورد انتظار از همکاران عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار