بهرام سلیمانپور در گفتگو با تابناک:
سرپرست شهرداری گیلانغرب از بازسازی کانال‌های طولی و عرضی برای جلوگیری از سیلاب‌های شهری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 01 September 2019

بهرام سلیمانپور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، گفت: کانال‌های طولی و عرضی با هدف توسعه خدمات شهری و همچنین هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب شهری ساخته می‌شوند با ساخت این کانالها، آب گرفتگی معابر بر اثر بارندگی و سیلابی که از حوزه آبریز انارک به طرف ورودی شهر که منازل شهرک شهید رجبی را در سال‌های اخیر دچار مشکل نموده بود بر طرف می‌شود.

 وی در ادامه افزود: کانال‌های ما از سمت انارک و کانال نیروی انتظامی که سال ۹۴ در فصل زمستان دچار مشکل شد، طی برآورد کارشناس‌ها از محل پروژه‌های عمرانی برای آن اعتبار گرفتیم و تقریبا ۸۰ تا ۸۵ درصد کار آن انجام گرفته است و این پروژه‌ای است که باعث می‌شود آن شهرک دیگر برای فصل زمستان مشکلی نداشته باشند؛ ادامه کانال رودخانه میاندار از محل پروژ‌های عمرانی به پل ورودی شهرداری نزدیک حسینیه وصل میشود.

 سلیمانپور اظهار داشت: بین تعاونی مسکن، شهرداری و فرهنگیان یک خیابان بیست متری است که بر روی آن یک پل ساختیم و کارش رو به اتمام است؛ این کانال‌ها برای دفع آب‌های سطحی شهر در فصل زمستان حیاتی هستند.

 سرپرست شهرداری گیلانغرب عنوان کرد: نزدیک به ۶ میلیارد تومان بودجه پروژه عمرانی داشتیم، کانال نیروی انتظامی بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان و کانال سنگی جنب اداره برق ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته اند؛ همینطور بازسازی پل‌های سطح شهر انجام شده و بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر در حال انجام است که با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده و در حال اتمام است.

 وی در مورد بازسازی کشتارگاه گیلانغرب نیز گفت: حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته و کمتر از یک ماه آینده به بهره داری میرسد.

 سلیمانپور در پایان خاطر نشان کرد: کار‌های در دست اقدام دایک سراب و پارک آزادی است؛ دایک سراب که اعتبار خاصی به آن داده نشده، اما از محل جاری می‌توانیم هزینه کنیم همچنین در خصوص نصب چراغ‌های راهنما در چهار راه‌ها و تجهیز پارک‌ها امکانات لازم خریداری شده ؛ از مردم درخواست داریم با پرداخت عوارض از شهرداری حمایت کنند تا شهرداری بهتر بتواند خدمات بیشتری به همشهریان عزیز ارائه دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار