مدیر امور برق شهرستان حمیدیه گفت: شبکه برق و روشنایی معابر روستاهای گمبوعه بزرگ، شبیلیه و دهلیز یک با اعتباری بالغ بر دو ميليارد و 700 ميليون ريال احداث و به بهره‌برداری رسيد.
کد خبر: ۷۷۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 02 September 2019

آرش بندارزاده با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در حوزه برق شهرستان حمیدیه اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شبکه قبلی برق در مزارع کشاورزی و باتلاقی، امکان دسترسی آسان جهت تعمیرات احتمالی وجود نداشت و مشکلاتی را برای اداره برق و همچنین مردم به وجود آورده بود.

وی افزود: در راستای حل این مشکلات پروژه توسعه، احداث و بهینه‌سازی شبکه برق و روشنایی معابر روستاهای گمبوعه بزرگ، شبیلیه و دهلیز یک با اعتباری بالغ بر دو ميليارد و 700 ميليون ريال انجام شد.

مدیر امور برق شهرستان حمیدیه تصریح کرد: شبکه موردنظر در این مناطق با نصب ۲۵۰۰متر شبکه سیمی و تعداد ۶۰ اصله پایه فشار متوسط احداث شده است.

بندارزاده ادامه داد: شهرستان حمیدیه به دلیل آنکه قطب کشاورزی است دارای مسیر طولانی شبکه برق است و از این رو امور برق شهرستان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشترکین خانگی و کشاورزی در تلاش است تا نسبت به بروزرسانی شبکه در این مسیر اقدام کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شبکه برق ، حمیدیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار