عزیزالله شهبازی طی نشست ستاد اربعین استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: تدابیر لازم برای برپایی هرچه بهتر عزاداری ماه محرم در البرز انجام شده است.
کد خبر: ۷۷۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 02 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ استاندار البرز با اشاره به سهمیه اعزام زائران اربعین از البرز در سال جاری، افزود: سهمیه زائران البرز برای اربعین حسینی در سال جاری، مشابه سال گذشته است و مسئولیت اعزام ۳۷ هزار نفر از زائران کربلا به اربعین برعهده البرز است.

 وی تصریح کرد: ویزای اربعین برای زائران اربعین حذف شده و متعاقب با این اقدام دولت تدبیر شاهد استقبال بیشتر مردم برای حضور در اربعین حسینی هستیم.

به گفته شهبازی، همدلی و هم افزایی یکی از محورهای اساسی در روند خدمت رسانی به هم وطنان و هم استانی ها است که نمونه های اخیر آن بحران های ناشی از سیل امسال بود و انتظار می رود برای برپایی هرچه بهتر اربعین حسینی شاهد همدلی و هم افزایی بیشتری برای برپایی مراسم باشیم.

 استاندار البرز با تشریج مسئولیت مسئولان کمیته های ستاد اربعین استان البرز مطرح کرد: روسای کمیته های ستاد اربعین با هماهنگی و همراهی لازم برای برنامه ریزی منسجم به منظوز برپایی مراسم اربعین حسینی اهتمام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار