استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی از مدیران حراست به عنوان بهترین مشاوران دستگاه‌های اجرایی نام برد و بر ضرورت به‌روزرسانی اطلاعات و افزایش آگاهی کارکنان حراست برای مقابله با تهدیدات این حوزه تاکید کرد.
کد خبر: ۷۷۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 04 September 2019

محمدرضا پورمحمدی در نشست حراست‌های تابعه استانداری آذربایجان شرقی، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارمندان حراست و سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: در سایه تلاش دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و حراست‌های دستگاه‌های اجرایی، آذربایجان شرقی در اکثر شاخص‌ها، استانی پاک محسوب می‌شود که البته به وضع موجود قانع نیستیم و همواره باید به سمت بهبود این شاخص‌ها حرکت کنیم.

وی از کارمندان حراست و تشکیلات اطلاعاتی به عنوان چشمان همیشه بینا و گوش‌های همیشه شنوای جامعه و عوامل موثر در امنیت و آسایش جامعه نام برد و ابراز داشت: مدیران حراست، مشاوران امین مدیران به شمار می‌روند و مانع گرفتاری دستگاه‌های اجرایی در مشکلات و معضلات مختلف می شوند.

پورمحمدی با بیان اینکه به تناسب افزایش آگاهی، اتخاذ تصمیم‌های درست هم افزایش می‌یابد، افزود: بر همین اساس انتظار داریم با توجه به افزایش تهدیدات دشمنان در حوزه‌های مختلف و ضرورت مقابله با این تهدیدات، کارمندان حراست و مجموعه اطلاعات استان، همواره به‌روز باشند.

استاندار آذربایجان شرقی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و با تأکید بر افزایش امید و نشاط در جامعه و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: رعایت شئونات اخلاقی و عمل به مر قانون، اصلی‌ترین انتظار ما از مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و حراست‌هاست که خوشبختانه همواره چنین بوده و باید با توجه به شرایط حساس کشور، بیش از پیش باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی همچنین نسبت به هرگونه دخالت مدیران استان در تمامی سطوح در روند برگزاری انتخابات و فعالیت به نفع یا ضرر هر یک از کاندیداها هشدار داد.

مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور نیز در این جلسه، احیای مکتب توحیدی را اصلی‌ترین هدف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دانست و افزود: مکتب عاشورا، مکتب خداشناسی است و خدا را شاکریم که آئین‌های سوگواری سالار شهیدان هر سال پرشورتر برگزار می‌شود.

محمدابراهیم شوشتری در تبیین انتظارات وزارت کشور از مدیران حراست، اظهار داشت: انتخابات امسال با توجه به فشارهای بیرونی علیه جمهوری اسلامی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ترین وظیفه اصلی ماست.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره در فشارهای مختلف، سربلند بوده و در انتخابات امسال نیز با مشارکت حداکثری خود، معنای بهتری از اقتدار و عزت ایران اسلامی را برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

شوشتری همچنین خطاب به مدیران و کارکنان حراست‌های استان، بر پرهیز از دخالت انتخابات به نفع یا ضرر جریان‌های سیاسی و افراد تأکید کرد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار