رییس هیات کبدی خوزستان با بیان این که در استان با کمبود داور خانم مواجه هستیم، گفت: یکی از دلایل برگزاری دوره داوری که 23 شهریورماه، برطرف کردن نقاط ضعف چندین ساله کبدی خوزستان است.
کد خبر: ۷۷۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 08 September 2019

کمال سعدی آل کثیر اظهار کرد: در راستای اهداف آموزشی و به منظور گسترش رشته ورزشی کبدی در سراسر استان و همچنین به منظور تکمیل کادر داوری و مربیگری استان و معرفی استعدادها جهت قضاوت مسابقات کشوری و بین المللی، یک کارگاه آموزشی داوری و مربیگری و همچنین آشنایی با این رشته مهیج با حضور اساتید برجسته کشور، آقای ساریخانی رییس کمیته داوران فدراسیون و آقای دلیری رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون به صورت رایگان را در اهواز برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در اين كارگاه آموزشي كه ١٣٠ نفر از ورزشكاران، مربيان و داوران رشته كبدی و رشته های ديگر از سراسر استان حضور داشتند در ابتدا رييس كميته داوران فدراسيون، قوانين و مقرارات رشته كبدی و وظايف داور و سرداور را تشريح كرد و همچنين قوانين و مقررات جديد اين رشته را عنوان کردند و در پايان نیز به سوالات شركت كنندگان پاسخ داد. در ادامه نیز ریيس كميته استعداديابی، تاريخچه ای از رشته كبدی را بيان كرد و اصول مربيگری، تيم داری و نقش مربی را بيان كرد.

رییس هیات کبدی خوزستان گفت: در اين كاركاه با حضور مديركل ورزش و جوانان، با اهدا لوح سپاس و تنديس از اساتيد دوره آموزشی و مسولان برگزاری تقدير و تشكر شد. در این کارگاه افشین حیدری با اهدای تندیس به مناسبت 10 شهریور روز داور، از آقای ساریخانی رییس کمیته داوران فدراسیون کبدی تقدیر کرد.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به این که حدود 10 سال است، کبدی خوزستان از دیگر استان ها عقب بوده و هیج کار و برنامه ریزی برای ساخت تیم های پایه در استان وجود نداشته است، از شروع کار به عنوان رییس هیات کبدی استان، هداف و برنامه ها را برای ساخت تیم های پایه در استان قرار دادم که بتوانیم در سال های آتی از این سرمایه ها برای مسابقات نوجوانان و جوانان و هم بزرگسالان استفاده کنیم.

سعدی آل کثیر اداممه داد: در استان با کمبود داور خانم مواجه هستیم و یکی از دلایل برگزاری دوره داوری که 23 شهریورماه، برطرف کردن نقاط ضعف چندین ساله کبدی خوزستان است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار