مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران از آغاز مراحل نصب دستگاه هیدوراستاتیک لوله‌سازی در این گروه فولادی با مشارکت و همکاری یک شرکت از کره جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 08 September 2019

عبدالکریم پهلوانی با اشاره به بازدید روز پنج شنبه مدیرعامل شرکت میونگ جین (MJM) کره جنوبی از کارخانه لوله سازی و نورد کوثر این گروه فولادی در خوزستان، بیان کرد: همکاری این ۲ شرکت در راستای بکارگیری آخرین تکنولوژی های روز صنعت فولاد با هدف صیانت از کیفیت تولیدی گروه ملی و نیز افزایش توان رقابت در بازارهای داخلی و خارجی انجام شد.

وی شرکت میونک جین کره را مجری ساخت و نصب دستگاه تست هیدوراستاتیک بخش لوله سازی عنوان کرد و افزود: با همکاری که صورت خواهد گرفت، دستگاه هیدور استاتیک لوله سازی پس از چند سال وقفته با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، مجددا در گروه ملی صنعتی فولاد ایران نصب و راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول در گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت کره ای بر انجام همکاری های دوجانبه تاکید کرد، ادامه داد: سال ها از خرید دستگاه هیدوراستاتیک بخش لوله سازی توسط این گروه فولادی گذشته است که با نصب آن از این پس محصول لوله API با عالی ترین استانداردهای بین المللی تولید می شود.

وی تصریح کرد: این محصول از ارزش افزوده بسیار زیادی برخوردار است و گروه ملی را به یکی از تامین کنندگان ویژه لوله جهت استفاده در صنایع خاص مانند نفت، گاز، پتروشیمی و ... تبدیل می کند.

پهلوانی با اشاره به اهمیت رونق تولید در سال جاری، گفت: تلاش می شود با توجه به شرایط موجود کشور  و فشار تحریمها، در جهت تامین نیاز صنعت نفت گام های اساسی برداشته شود.

بر اساس این گزارش، دی ماه پارسال پس از ۳۱۸ روز توقف، کارخانه نورد تیرآهن گروه ملی فولاد وارد مدار تولید شد که تا پیش از این اعتراضات کارگری متعددی را به وجود آورده بود.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۲ به عنوان نخستین کارخانه نورد فولاد کشور در اهواز تأسیس شد و در سال ۱۳۸۸ با هدف خصوصی سازی به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه امیر منصور آریا واگذار شد ولی با کشف اختلاس ۳۰ هزار میلیارد ریالی و ارتباط آن با ۲ بانک بزرگ کشور در سال ۱۳۹۰ مدیریت آن به طور موقت در اختیار دادگستری قرار گرفت و درنهایت در اسفند ۱۳۹۵ به بانک ملی واگذار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار