فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: یک سارق حرفه‌ای و سوداگر مرگ که در دام پلیس گرفتار شده بود برای گمراه کردن پلیس منزل مسکونی خود را در کوی علوی به آتش کشید اما با واکنش سریع ماموران انتظامی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 08 September 2019

سرهنگ محسن دالوند با اشاره به آتش سوزی یک منزل مسکونی در کوی علوی توسط یک سارق و فروشنده مواد مخدر اظهار داشت: یک سارق، مالخر و فروشنده مواد مخدر روز شنبه توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و عملیات دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این متهم از سارقان و مالخران حرفه ای این شهرستان بوده که بخش عمده ای از اقلام سرقتی را در منزل خود نگهداری می کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: این متهم تعدادی پارچه را برای تهدید پلیس آتش زد که همین امر موجب آتش گرفتن بخشی از منزل شد اما با تلاش ماموران انتظامی اهواز فرد مورد نظر دستگیر و آتش نیز توسط ماموران آتش نشانی مهار شد .

وی تصریح کرد : بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی به همراه مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین از این منزل مسکونی کشف و متهم نیز برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پیش از این رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ظهر شنبه از وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان مدارس کوی علوی اهواز توسط صاحب خانه به دلایل نامعلومی خبر داده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار