رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی در شهرستان اهواز خبر داد .
کد خبر: ۷۷۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 08 September 2019

سرهنگ منصور جمشیدی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: در روز دوشنبه نهم محرم و تاسوعای حسینی از خیابان شریعتی( سی متری)، چهارراه زند به سمت طالقانی و میدان شهدا محدودیت ترافیکی برقرار است.

رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: مسیرهای جایگزین از خیابان امام خمینی (ره)، خیابان آزادگان و خیابان غزنوی برای تردد در روز تاسوعا در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای روز عاشورا از ساعت ۲ بامداد نیز خیابان شریعتی و تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به آن، چهار راه زند تا پل سیاه، سه راه آزادگان، خیابان شهدا (رفت و برگشت) و خیابان ۲۴ متری بسته خواهد بود.

وی بیان کرد: مسیرهای جایگزین برای روز عاشورای حسینی پل هفتم، پل کابلی (رفت و برگشت) بلوار ساحلی، خیابان امام شرقی، خیابان امام غربی، بلوار آیت الله بهبهانی، تقاطع چهار راه زند به پل کابلی و بلوار ساحلی غربی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ جمشیدی گفت: انتظار می رود شهروندان به محدودیت‌های ترافیکی توجه داشته و با احتیاط رانندگی کنند و مراقب عابران پیاده بخصوص در شب های تاسوها و عاشورا باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار