مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه فصل گرم در اهواز تا پایان آذرماه است، گفت: شهروندان اهوازی باید نسبت به رعایت الگوی مصرف تا پایان فصل گرم اقدام کنند.
کد خبر: ۷۷۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 11 September 2019

حسن کریمی اظهار کرد: فصل گرم در شرکت‌های برق تا پایان شهریورماه است اما در خوزستان و شهرستان اهواز عملا فصل گرم تا پایان آذرماه است و از این رو شهروندان اهوازی باید نسبت به رعایت الگوی مصرف برق اقدام کنند.

وی افزود: بالا بودن دمای هوا در اهواز شرایطی را فراهم می‌کند تا مصرف برق به بیش از حد مجاز برسد و از این رو درخواست داریم تا شهروندان به منظور عدم مواجه شدن با خاموشی‌ها نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: شهروندان در ساعت‌های غیر از پیک مصرف - که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است- از لوازم غیر ضروری مانند جارو برقی، ماشین لباسشویی و... استفاده کنند زیرا وارد مدار شدن این وسایل در ساعت‌های پیک موجب بالا رفتن بار شبکه و خاموشی می‌شود.

کریمی ادامه داد: در روزهایی که گرمای هوا بیشتر است، ساعت‌های پیک مصرف زودتر آغاز می‌شوند، زیرا در آن ساعت‌ها شهروندان کولرهای بیشتری را وارد مدار می‌کنند و از این رو مدت زمان ساعت پیک بیشتر می‌شود اهمیت مدیریت مصرف دو چندان می‌شود.

وی عنوان کرد: فصول گرم نیز در اهواز به همین شکل هستند و مدت فصول گرم برای مصرف برق در اهواز بیشتر از دیگر مناطق کشور است و از این رو باید در مصرف برق صرفه‌جویی و نسبت به مدیریت مصرف در طول مدت زمان فصل گرم اقدام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار