رییس کمیته فوتسال خوزستان پس از نیمه‌تمام ماندن مسابقه:
رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌‌که احتمالا تا 10 روز دیگر رای دیدار نیمه‌تمام تیم‌های فوتسال ملی‌حفاری و قم اعلام خواهد شد، گفت: بعید می‌دانم گزارش ناظر داوری و نماینده مسابقه با گزارش داور یکی باشد زیرا نظر مسوول برگزاری بازی نیز ادامه مسابقه بود که با نظر داور مغایر بود.
کد خبر: ۷۷۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 11 September 2019

علی پورافشار در خصوص نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های ملی‌حفاری و قم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور و این‌که نتیجه چه خواهد شد؟ اظهارکرد: گزارشات به کمیته انضباطی ارسال می‌شود و در نهایت نیز این کمیته تصمیم‌گیرنده است. حتی کمیته فوتسال کشور نیز تصمیم‌گیرنده نیست و هیچ دخالتی ندارد.

وی بیان کرد:‌ البته این امکان وجود دارد که کمیته انضباطی پس از تشکیل جلسه، نظر کارشناسی از کمیته فوتسال کشور بخواهد ولی در ابتدا هیچ کسی حق نظر ندارد. به هر حال نتیجه و رای نیز بستگی به گزارشی دارد که داور مسابقه، ناظر داوری و نماینده فدراسیون به کمیته انضباطی ارائه می‌دند. اگر تمام نظر به هم شبیه باشد که صدور رای خیلی راحت است، در غیر این صورت کار به بررسی میدانی کمیته انضباطی مانند فیلم بازی یا نظر کارشناسان کشیده می‌شود.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خوزستان گفت: من بعید می‌دانم گزارش ناظر داوری و نماینده مسابقه با گزارش داور یکی باشد زیرا نظر مسوول برگزاری بازی نیز ادامه مسابقه بود که با نظر داور مغایر بود. به هر حال اگر داور بازی را به خاطر ناامنی قطع باشد که ما در سالن ناامنی ندیدیم، البته فحاشی وجود داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبلا هم اتفاق افتاده که یک داور بازی را به دلیل فحاشی چند تماشاگر قطع کند؟ عنوان کرد: عرفا تاکنون کمتر پیش آمده است اما از نظر قانونی حتما داور شرایط را برای ادامه بازی مهیا ندیده است.

پورافشار همچنین درباره این‌که به نظر می‌رسید داور بازی از شرایط و تمرکز لازم برای سوت زدن این مسابقه برخوردار نبود، گفت: قطعا اگر چنین چیزی باشد، ناظر داوری نظر خود را ارائه خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که رای کمیته انضباطی چه زمانی اعلام خواهد شد؟ عنوان کرد: حدود 10 روز طول خواهد کشید تا کمیته انضباطی رای خود را صادر کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار