فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از فعالیت‌ها و خدمات هلال احمر در مرز خسروی برای اربعین ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ 11 September 2019

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:پس ازسالها انتظار مرز خسروی باتلاش های استاندار کرمانشاه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درتاریخ 1398/6/15شهریورماه به طور رسمی بازگشایی شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمربه عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از برنامه های احداث اردوگاه اسکان اضطراری در مرز ها خبر داد و ابراز داشت: برنامه ریزی لازم برای اسکان اضطراری در قصر شیرین و مرز خسروی انجام شده اگرشرایط اضطراری پیش آمد، اردوگاه ها را درکمترین زمان ممکن ایجاد می کنیم.

 معتمدی در ادامه افزود: 15تیم عملیاتی، 15دستگاه آمبولانس و خودرو نجات، دستگاهای خودرو ارتباطات رادیویی و تصویری درمرزخسرومستقرخواهد شد.

 وی تصریح کرد: به تمام تیم های عملیاتی درشهرستان سرپل ذهاب، گیلانغرب، دالاهو و اسلام آباد آماده باش اعلام کردیم ودوره های لازم درخصوص بازآموزی وتوان افزایی نیروها درحال اجرا است.


این مسئول در پایان عنوان کرد: یک فروند بالگرد در مرز خسروی و یک فروند هم درفرودگاه کرمانشاه مستقرخواهد شد و اکیپ های درمانی با اتوبوس و آمبولانس به کشورعراق اعزام و مسئولیت بهداشت و درمان درخارج از کشور برعهده مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمرخواهدبود.
همچنین 21پایگاه امدادونجات درمسیرتردد زائرین اربعین خدمات ارائه خواهند داد.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار