مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به منتفی شدن تفاهم‌نامه واگذاری فرودگاه فعلی اهواز به وزارت نفت در دولت قبل گفت: وزارت نفت دیگر نه فرودگاه فعلی را می‌خواهد و نه هزینه ساخت فرودگاه جدید را پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۷۷۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 14 September 2019

محمدرضا رضایی با اشاره به آخرین وضعیت فرودگاه اهواز و بحث مالکیت وزارت نفت بر آن اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای که در خصوص واگذاری این فرودگاه به وزارت نفت در دولت قبلی منعقد شده بود منتفی است و فرودگاه فعلی اهواز به وزارت نفت واگذار نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به لغو شدن این تفاهم‌نامه، وزارت نفت دیگر نه فرودگاه فعلی اهواز را می‌خواهد و نه هزینه ساخت فرودگاه جدید اهواز را پرداخت می‌کند. بر این اساس اکنون سند فرودگاه فعلی اهواز به نام سازمان فرودگاه کشوری است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر روند توسعه و بهسازی فرودگاه فعلی در دستور کار قرار گرفته است و در حال محوطه سازی و افزایش ترمینال در فرودگاه هستیم. روند کار در این زمینه به خوبی پیش رفته است و همچنان ادامه داد.

رضایی عنوان کرد: ساخت ترمینال خارجی در فرودگاه فعلی اهواز رو به اتمام است و فقط 10 درصد انتهایی کار باقی مانده است که آن نیز به سرعت به اتمام خواهد رسید. ترمینال داخلی نیز که از نظر مساحت افزایش پیدا کرده، روند ساخت آن به اتمام رسیده است.

وی در خصوص منابع تامین اعتبارات برای انجام این اقدامات خاطرنشان کرد: اعتبارات موردنیاز برای بهسازی و توسعه فرودگاه فعلی اهواز از محل اعتبارات سازمان فرودگاه‌های کشور و استان تامین خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فرودگاه اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار