تیم های فولاد، نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان در هفته سوم لیگ لیگ برتر کشور رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.
کد خبر: ۷۷۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 13 September 2019

در هفته سوم لیگ برتر کشور، فولاد فردا میزبان سپاهان است، نفت مسجدسلیمان یکشنبه از استقلال پذیرایی می کند و نفت آبادان روز دوشنبه در آزادی میهمان تیم پرسپولیس  است.

فولاد – سپاهان

فولاد که در دو هفته گذشته لیگ نتوانسته آن طور که باید و شاید چهره واقعی خود را نشان دهد و تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است، روی بازی با سپاهان برای رسیدن به اولین سه امتیاز آن هم در ورزشگاه اختصاصی خود حساب ویژه ای باز کرده است.

البته در آن سوی میدان نیز سپاهانی قرار دارد که همچون فصل های گذشته خریدهای خوبی داشته و با تیمی قوی و پرستاره پا به لیگ گذاشته است. سپاهان بر خلاف فولادی ها در دو بازی ابتدایی لیگ پیروز از میدان خارج شده اند و مطئنا در دیدار با سرخ پوشان اهوازی به دنبال تدوام موفقیت هستند،

همیشه تقابل تیم های فولاد و سپاهان دیدنی و جذاب بوده است و به نظر می رسد باتوجه به انگیزه دو تیم برای پیروزی، هواداران دو تیم این هفته بازی خوب و تهاجمی را شاهد خواهند بود.

فولاد از ساعت 19:45 فردا، شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد میزیبان شاگردان امیر قلعه نویی است.

نفت مسجدسلیمان – استقلال

نفت مسجدسلیمان که در لیگ نوزدهم با تارتار رنگ و رویی دیگر گرفته است و در دو بازی ابتدایی لیگ توانسته برابر تراکتور و نفت آبادان به دو تساوی برسد، نشان داده که امسال این تیم تغییر رویه داده و به دنبال کسب رده ای خوب در لیگ است.

نفتی ها این هفته آبی پوشان پایتخت را پیش رو دارند و شاید عیار واقعی شاگردان تارتار در همین بازی مشخص شود. دیداری که برای هر دو تیم حائز اهمیت است. نفت برابر هواداران خود از تیم استراماچونی پذیرایی می کند و به هیچ عنوان نمی خواهد بازنده میدان باشد و از سویی استقلال هم از طرف هواداران خود تحت فشار است زیرا این تیم از دو بازی گذشته خود امتیازات را لازم را نگرفته است.

شاید به نظر برسد که آبی‌های تهرانی کار سختی برای شکست دادن نفت ندارند ولی مقاومت شاگردان تارتار در مسجدسلیمان برابر تراکتور مدعی و گرفتن امتیاز از این تیم در هفته اول نشان می دهد که نفتی‌ها به همین راحتی در خانه امتیاز از دست نمی دهند . این دیدار هم یکی از دیدنی ترین دیدارهای هفته سوم خواهد بود.  

نفت مسجدسلیمان از ساعت 19:45 روز یکشنبه در دیداری خانگی به مصاف استقلال خواهند رفت.

پرسپولیس – نفت آبادان

نفت آبادان که امسال با اسکوچیچ لیگ را خوب آغاز کرده است و توانسته به یک برد و یک تساوی دست پیدا کند، در ادامه لیگ نیز به دنبال تداوم موفقیت است. البته روند موفقیت آبادانی ها از چند بازی آخر فصل این تیم با سرمربی پرتغالی و میدان دادن به جوانان آبادانی آغاز شد.

حریف این هفته نفتی ها، هفته گذشته برابر تراکتور شکست خورده و برای این که نشان دهد با کالدرون هم می تواند به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد، به دنبال جبران نتیجه هفته گذشته و کسب نتایج لازم است.

نفت آبادان از ساعت 19:45 روز دوشنبه میهمان پرسپولیس در آزادی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار