باقر پورقاسمی با اشاره به شناسایی ۱۲۴ مورد انشعاب غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون در کبودراهنگ اظهارکرد: از مجموع انشعابات غیرمجاز ۸۵ مورد مجاز تبدیل به مجاز و مابقی قطع و به مراجع قانونی ارجاع شد
کد خبر: ۷۷۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 13 September 2019
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ از شناسایی ۱۲۴ مورد انشعاب غیرمجاز در روستا‌های شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش فارس، باقر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به کمبود آب شرب در روستا‌های آق تپه و کسلانقیه، عملیات حفر چاه دستی نیمه عمیق با اعتباری معادل ۵۹۰ میلیون ریال در نیمه اول سال جاری عملیاتی شد.

وی ادامه داد: فاز دوم مجتمع عظیم دره شامل اجرای خط انتقال با لوله‌های پلی اتیلن با قطر ۲۵۰ و ۲۰۰ میلیمتر به طول ۶ هزار و ۱۰۰ متر انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری اجرای عملیات شبکه توزیع آب شرب روستا‌های اوریاد و عین آباد جمعاً به طول ۵ هزار و ۵۰۰ متر با نصب واستانداردسازی انشعابات با صرف هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عملیاتی شد عنوان کرد: شبکه توزیع روستای روعان نیز به طول ۱۰ کیلومتر در حال اجراست.

وی افزود: با توجه به کمبود آب شرب روستای عبدل آباد تجهیز و راه‌اندازی چاه شماره سه که سال گذشته حفر شده بود، با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون ریال از اعتبارات استانی عملیاتی شد.

پورقاسمی بیان کرد: در راستای افزایش دبی آب و رفع افت فشار آب، عملیات لایروبی چاه در روستا‌های گمین قلعه، ناصرآباد، چورمق، شیخ جراح، سرایجوق و امیرآباد با صرف ۵۶۰ میلیون ریال اعتبار انجام شد.

وی از نصب و راه‌اندازی و تعمیر اساسی سه دستگاه آب شیرین‌کن به مبلغ یک‌هزار و ۱۰۰ میلیون ریال در راستای جلوگیری از هدررفت آب خبر داد و گفت: عملیات تعمیر مخازن زمینی و هوایی در هفت روستای کلیک، مبارک‌آباد، آق‌تپه، پرورق، کردآباد، داق‌داق آباد، بشیک‌تپه با صرف ۴۸۰ میلیون ریال اعتبار اجرایی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: عملیات اصلاح و توسعه شبکه در روستای طراقیه، چاله کند، خلعت آباد، کرد آباد، داق داق آباد و قباق تپه به طول ۵.۵ کیلومتر با هزینه سه میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شد.

وی در خصوص تعمیرات موردی شبکه توزیع و رفع حوادث شکستگی و نشتی‌ها نیز عنوان کرد: یک‌هزار و ۸۰ مورد تعمیرات و رفع حوادث نیز در نیمه نخست سال جاری عملیاتی شد.

پورقاسمی افزود: در راستای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در گندزدایی و بهداشتی کردن آب شرب نصب ۱۴ دستگاه کلرزن مایعی در روستا‌های سطح شهرستان با صرف ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به انجام رسید.

وی با اشاره به انجام ۶۳۶ مورد نمونه‌برداری میکروبی و ۱۳۳ مورد نمونه‌برداری شیمیایی عنوان کرد: تعمیرات اساسی و جزئی ۱۴۸ دستگاه کلریناتور، توزیع ۳ هزار و ۶۲۵ کیلوگرم پودر پرکلرین، تعویض ۳۴ مورد کپسول گاز کلر و تعمیرات ۱۲۳ مورد تابلو برق نیز در ۶ ماهه نخست سال جاری به انجام رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ از فروش و نصب ۲۱۶ مورد انشعاب خانگی و تعویض ۸۸ کنتور خراب مشترکین خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار