حجت الاسلام سید جواد موسوی اضافه کرد: پیشنهاد رشوه به ناخدای نفت‌کش ایرانی از سوی آمریکا نوعی سقوط اخلاقی آمریکا را نشان داد و این ذلت و حقارت به آن معنا بود که دوران افول آمریکا به فرموده رهبر معظم انقلاب آغازشده است.
کد خبر: ۷۷۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 14 September 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید جواد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد، اظهارداشت: برگزاری مراسم باشکوه عاشورای حسینی در کشورهای مختلف جهان امروز به اوج خود رسیده و بُعد جهانی نهضت حسینی حامل این پیام مهم است که عاشورا این قدرت را دارد که آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان را به هم پیوند دهد.

وی افزود: امروز شبکه مقاومت که برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است علاوه بر اینکه توانسته توطئه‌های شوم دشمنان را نابود کند، اقبال مسلمان دنیا را نیز به خود جلب کرده است.

امام جمعه موقت لامرد با بیان اینکه برداشتن گام سوم ایران یک اتمام‌حجت به غرب و همه نهادهای بین‌المللی بود که باید انجام می‌شد گفت: شاید گام چهارم آخرین و نهایی‌ترین گام کاهش تعهدات هسته‌ای باشد و در گام سوم ایران دستیابی به ماشین‌های نسل جدید سانتریفیوژ را آغاز و افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد رشوه به ناخدای نفت‌کش ایرانی از سوی آمریکا نوعی سقوط اخلاقی آمریکا را نشان داد و این ذلت و حقارت به آن معنا بود که دوران افول آمریکا به فرموده رهبر معظم انقلاب آغازشده است.

موسوی ادامه داد: فلسطینی‌ها یا باید سازش کنند و یا مقاومت که در طول سال‌های گذشته هرزمانی که سازش صورت گرفت به شکست تبدیل‌شد و تنها مقاومت بوده که رژیم صهیونیستی را منجر به شکست کرده است.

امام جمعه موقت لامرد در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز اقتصاد مقاومتی بهترین راه‌حل و الگویی است که کمک به اقتصاد کشور می‌کند تا آثار فشارهای تحریم‌ها را کم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار