فرنگی‌کار خوزستانی در اولین مبارزه خود در مسابقات قهرمانی جهان، ضربه فنی شد و سعید عبدولی به نیمه‌نهایی صعود کرد.
کد خبر: ۷۷۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 14 September 2019

مسابقات کشتی فرنگی جهان ۲۰۱۹ از صبح امروز (شنبه) به میزبانی نورسلطان پایتخت قزاقستان آغاز شده است.

در وزن ۷۲ کیلوگرم این پیکارها، امین کاویانی‌نژاد دارنده مدال طلای جوانان جهان، در دور اول برابر حریفی از گرجستان با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد و با توجه به شکست ۱۱ بر ۵ این کشتی‌گیر گرجی در دور بعد مقابل حریف آذربایجانی، کاویانی نژاد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز ناصرپور در دور نخست به مصاف شریف کلیچ قهرمان جوانان جهان ۲۰۱۳ از ترکیه رفت و در مدت زمان ۴ دقیقه موفق به شکست ۸ بر صفر حریفش شد اما در دور بعد مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان در مدت زمان ۲ دقیقه با نمایشی ضعیف با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سعید عبدولی نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک پس از استراحت در دور اول، در مرحله یک چهارم نهایی برابر آدلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی سخت با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

عبدولی در دور بعد به مصاف رفیق حسین‌اف دارنده مدال‌های طلای اروپا ۲۰۱۱ و برنز اروپا ۲۰۱۸ از آذربایجان می‌رود. عبدولی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس به مصاف پیتر نوواک از چک رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید.

خبر به روز رسانی می شود

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار