به منظور جبران عقب‌افتادگی تحصیلی بیماران صعب‌العلاج انجام می‌شود؛
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از تشکیل کلاس درس در بیمارستان شهید بقایی اهواز برای جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 14 September 2019

صادق نیسی‌گمراوی اظهار کرد: برای تعدادی از دانش‌آموزان مبتلا به سرطان و بیماری‌های صعب‌العلاج که از شهرستان‌ها و شهر اهواز برای درمان مراجعه می‌کنند، کلاس درس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دوره درمان طولانی است، بنابراین برای ایجاد انگیزه در این دانش‌آموزان، پر کردن زمان فراغت و جبران عقب افتادگی تحصیلی، از سال گذشته به صورت آزمایشی در بیمارستان شهید بقایی اهواز، کلاس درس تشکیل شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ادامه داد: این طرح پیش از این به صورت غیر رسمی اجرا می‌شد و امسال به رسمیت شناخته شده است. با توجه به طولانی بودن دوره مداوا، امسال آموزش و پرورش در نظر دارد فضایی به شکل مدرسه راه‌اندازی کند و ریاست بیمارستان نیز با این طرح موافقت کرده و قول تامین فضای آموزشی در بیمارستان را داده است. در نتیجه این فضای آموزشی، رسما تبدیل به یک مدرسه مانند دیگر مدارس می‌شود.

نیسی‌گمراوی با بیان اینکه این طرح شامل همه پایه‌های تحصیلی می‌شود، گفت: برخی از معلمان به صورت افتخاری این دانش آموزان را تدریس می‌کنند اما برای جبران کمبود معلم در برخی دروس، آموزش و پرورش برنامه‌ای در نظر گرفته است تا این دانش آموزان بتوانند مانند دانش آموزان دیگر، درس خود را ادامه دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار