امام جمعه گراش:اگر از نظر ایشان دین داشتن جنبه سیاسی دارد، پس در جناح سیاسی ایشان هم یک مسلمان درست و حسابی پیدا نمیشد که در گوش بچه ات اذان بگوید؟؟!! فرماندارت هم دین نداشت؟؟!در این شهر چه خبر است؟!!! مسئولی خطا کند و بگویند عمدی در کار نبوده و اشتباه شده است،و این اهانت را شوخی تلقی کنند. مگر برچسب بی دینی به مردم زدن قابل شوخی است؟!
کد خبر: ۷۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 14 September 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجه الاسلام بخشایش پور امام جمعه گراش در خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهرستان طی سخنانی گفت: انقلاب عاشورایی وجود اقدس اَبی عَبدِالله الحُسِین(ع)، در سه مرحله شکل گرفت و توسط سه امام معصوم به اتمام رسید: معصوم اول وجود مقدس امام مجتبی(ع) بود که ظرف ده سال بستر جریان عاشورا را زمینه سازی و بستر سازی کرد. وی تصریح کرد: رهبر دوم، خود وجود مقدس سیدالشهداء(ع) است که به عنوان رهبر اجرایی انقلاب عاشورا وارد عرصه شد.

امام جمعه گراش، امام سجاد(ع) را به عنوان معصوم سوم و رهبر سوم باعث نهادینه سازی و تثبیت انقلاب عاشورا دانست و تصریح کرد: امام سجاد(ع) در یک عملیات چهل ساله تلاش امام مجتبی(ع) و امام حسین(ع) را به نقطه نهایی هدف رسانید.

حجت الاسلام بخشایش پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قداست شکنی یکی از مسئولین شهرستان گفت: کاری که دشمنان ما دقیقاً امروز انجام می دهند، قداست شکنی نسبت به ولایت و مقدسات و نظام، و معمولی جلوه دادن این امر در بین مردم است. حالا آمریکا آمریکاست و ابلیس است و ما انتظاری دیگری از آمریکا نداریم؛ اما اینکه مسئولی در این شهرستان با اهانت مسلمی مردم را بی دین معرفی بکند،این ناراحت کننده است.

امام جمعه گراش تصریح کرد: شما بیایید در فضای مجازی بر حسب تولدی بنویسید چون (مسلمان درست و حسابی دم دست نبود که توی گوش نوزاد اذان و اقامه بگوید و…) این اهانت محض است! و این قداست زدایی را نمی شود مزاح تلقی کرد.

به گفته وی، اگر از نظر ایشان دین داشتن جنبه سیاسی دارد، پس در جناح سیاسی ایشان هم یک مسلمان درست و حسابی پیدا نمیشد که در گوش بچه ات اذان بگوید؟؟!! فرماندارت هم دین نداشت؟؟!در این شهر چه خبر است؟!!! مسئولی خطا کند و بگویند عمدی در کار نبوده و اشتباه شده است،و این اهانت را شوخی تلقی کنند. مگر برچسب بی دینی به مردم زدن قابل شوخی است؟!

 بخشدار گراش در هفته گذشته عکسی را در کنار فرزند تازه متولد شده اش در استوری صفحه اینستاگرامش کار کرد و در زیرنویس عکس نوشت: چون مسلمان درست و حسابی دور و برم نبود، خودم مجبور شدم در گوش فرزندم اذان بگویم. بعد از انتشار این عکس و دست به دست شدن در بین مردم متدین گراش و انتشار آن در شیرازه وی با متهم کردن سایت شیرازه به شیطنت، این مطلب را صرفا یک شوخی عنوان کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار