سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش به دنبال کسب سه امتیاز مقابل استقلال است.
کد خبر: ۷۷۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 14 September 2019

مهدی تارتار در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم باشد. برای ما چون که تیم مقابل‌مان استقلال است و نام بزرگی دارد و هواداران قابل احترامی دارد و برای قهرمانی بسته شده است. با توجه به اینکه در دو بازی قبلی نتیجه نگرفته است، فردا انرژی زیادی برای این بازی می‌گذارد. این بازی برای استقلال سخت است چون آن‌ها به شهر مسجد سلیمان آمدند. چون تیم‌ها جرئت نمی‌کنند که سه امتیاز بگیرند و این مساله به خاطر هواداران پر شورش است.

وی ادامه داد: تیم خوب و بازیکنان با انگیزه ما در دو بازی گذشته با وجود تمام سختی‌ها عملکرد خوبی داشتند. کار استقلال در این بازی سخت تر است. با احترام به تیم استقلال به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم و امیدواریم که به این هدف دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما تغییرات زیادی داشته و ما نیاز به هماهنگی بیشتری داریم و این مساله زمان‌بر است. ما مهاجمان خوب و گلزنی داریم و نیاز به هماهنگی داریم تا به کیفیت خوبی برسیم. ما برای هر بازی مهاجمان مد نظر خود را داریم و طوری تیم را بستیم که در هر پست دو بازیکن خوب داریم تا رقابت بین بازیکنان برقرار باشد. در این بازی مصدوم و محروم هم نداریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار