سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش در دیدار برابر فولاد بازی خوبی به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۷۸۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹ 15 September 2019

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: من اهواز را خانه خودم می‌دانم زیرا شروع مربی‌گری‌ام از اینجا بوده است. من با استقلال اهواز کارم را شروع کردم و امیدوارم این تیم به لیگ برتر برگردد چون جای این تیم ریشه دار در لیگ برتر خالی است. من خاطرات خوبی از استقلال اهواز دارم و با اینکه پول نبود اما با عشق و علاقه کار می‌کردیم. بعدها برادران شفیع زاده آمدند که آن‌ها را هم از باشگاه دور کردند اما خوشحالم که به اهواز آمدم و دوستانم را می‌بینم.

او افزود: ما خوشحالیم که در دیدار برابر فولاد گلی دریافت نکردیم و خیلی خوشحال‌تر هستیم زیرا به غیر از یک ضربه کاشته، فولادی‌ها نزدیک دروازه‌ ما نیامدند. حتی یک بار توپ به بازیکن ما خورد اما بازهم به دروازه ما نزدیک نشدند من از تیمم راضی هستم فولاد هم تیم بسیار خوبی است و دوبار هم در لیگ برتر ایران قهرمان شده است. لیاقت ما در بازی امروز برد بود. از تیم داوری هم تشکر می‌کنم البته به ما گفتند درباره مسائل داوری صحبت نکنیم اما به غیر از یک صحنه امروز تیم داوری خوب کار کرد. گفتند اگر درباره داوری صحبت کنید سریع دستور موقت می‌دهند و با محرومیت مواجه می‌شوید.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنانی که جذب کرده رضایت دارد گفت‌: تا قبل از این بازی هجومی‌ترین تیم ما بودیم سایت متریکا این آمار را داده بود. از تیمم راضی هستم چون بازیکنانی که به ما اضافه شدند به ما کمک می‌کنند. امید نورافکن با توجه به اینکه در سفر بود و در دو بازی حضور داشت، امروز از او استفاده نکردیم اما در مجموع بازیکنانی که به ما اضافه شدند، بسیار خوب هستند. یکی از بدشانسی‌های ما این است که در سرما باید به تبریز برویم و در گرما به اهواز آمدیم. از این نظر قرعه بدی به ما خورده است اما در مجموع من از تیم راضی هستم. ما یک بازیکن خوب داریم که اسم آن سپاهان است. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی درباره فولاد خوزستان گفت:‌ اجازه بدهید درباره فولاد صحبت نکنم. به هر حال آقای نکونام می‌آیند و درباره تیم‌شان صحبت می‌کنم. من درباره تیم خودم صحبت می‌کنم. ما در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم. باید در بازی‌ها حرکت رو به جلو داشته باشیم. امروز وینگرهای ما می‌توانستند یک در مقابل یک را بردارند اما این کار انجام نشد. با اینکه می‌گویم تیم ما خوب بازی کرد اما هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌ایم. در مقابل تیم‌هایی که در خانه خودشان بسته بازی می‌کنند و می‌خواهند اول گلی دریافت نکنند، بازی کردن سخت است. شاید اگر مقابل تیمی که افکار هجومی داشته باشد بازی کنیم کار ساده تر است. امروز بیکارترین بازیکن ما پیام نیازمند بود مخصوصا در نیمه دوم اگر در دروازه نبود هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: نکونام مربی‌ جوانی است که به زمان احتیاج دارد تا بتواند افکار تاکتیکی خودش را پیاده کند. در بازی مقابل فولاد نزدیک به ۵۰۰ پاس دادیم. اگر وینگرهای ما ارسال را خوب انجام می‌دادند به گل می‌رسیدم.

او درباره شانس قهرمانی سپاهان اظهار کرد: هیچ کس نمی‌تواند بگوید تیمم را قهرمان می‌کنم اما سپاهان باید در هر شرایطی کاندید قهرمانی باشد. هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند دروازه‌بانش باید در تیم منتخب هفته قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار