سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در مصاف با تیم ستارگان دشت ورامین، گفت: شاید این بازی باید با نتیجه دو رقمی به سود ما به پایان می رسید.
کد خبر: ۷۸۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 15 September 2019

مینا بارانی پس از پیروزی 7 بر یک تیمش در یگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: از بازیکنانم به خاطر بازی خوب شان تشکر می کنم. شاید این بازی باید با نتیجه دو رقمی به سود ما به پایان می رسید. تیم ما در زدن ضربانت نهایی کمی مشکل دارد و به خوبی از موقیت های بهره نمی برد. ان شاءالله در بازی های آینده عملکردمان را بهتر کنیم.

وی بیان کرد: تیم ما هفته گذشته استراحت داشت و باتوجه به این که فشار تمرینات مان خیلی بالا بود، بازیکنانم در نیمه اول در زدن ضربات نهایی مشکل داشتنند و از موقعیت ها استفاده نکردیم ولی با تغییراتی که در نیمه دوم داشتیم، نتیجه را برگرداندیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: ورامین نیز خیلی خوب بازی کرد و از نظر قدرت بدنی هم بسیار خوب بودند. این تیم در نیمه اول ما را اذیت کرد. به این تیم خسته نباشید می گویم.

وی درخصوص گله مندی سرمربی ورامین به داوری نیز عنوان کرد: تنه به تنه شدن بازیکنان در فوتسال و فوتبال عادی است و داور نمی تواند هر هل دادنی را خطا اعلام کند. من هم جای داور نیستم و داور هم مثل بقیه افراد ممکن است اشتباه کند.

بارانی درباره آینده تیمش نیز گفت: سعی می کنیم کم کم به بالای جدول نزدیک شویم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار