در حالی که دو روز تا مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور باقی مانده است، حضور تیم آویسا خوزستان در لیگ برتر در هاله ابهام است.
کد خبر: ۷۸۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 15 September 2019

مدتی پیش تیم فوتبال بانوان آویسا در لیگ دسته یک کشور با شکست تمامی حریفان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و نماینده خوزستان در لیگ برتر کشور باشد.

اما در حالی که تنها دو روز تا برگزاری مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر کشور باقی مانده است، شنیده می شود که این تیم به دلیل برخی از مشکلات و عدم حمایت لازم از سوی مسوولان استانی قصد حضور در لیگ برتر را ندارد؛ خبری تلخ برای دختران خوزستانی که تصور می کردند بار دیگر می توانند توانمندی خود را در سطح اول لیگ حرفه ای کشور نیز به همگان نشان دهند.

باتوجه به این که زمان زیادی تا برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ باقی نمانده است، انتظار می رود که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و استاندار که همیشه از نگاه ویژه به ورزش بانوان خوزستان صحبت کرده اند، پای کار بوده تا دختران خوزستانی بتوانند همراه با تیم آویسا در لیگ برتر شرکت کنند.

مسوولان استان باید تا دیر نشده است به فکر آویسا خوزستان باشند و نگذارند زمان از دست برود. نباید برای حمایت از دختران پرتلاش خوزستانی که در لیگ یک کشور با جان و دل کار کردند تا افتخاری دیگر در کارنامه ورزش استان ثبت شود، دست روی دست گذاشت. نوش دارو پس از مرگ سهراب نباشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار