استاندار گیلان گفت: با وجود محدودیت های مالی تلاش بر این است که بیمارستان شهرستان های لنگرود و تالش در موعد مقرر یعنی تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۷۸۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 15 September 2019

تابناک / ارسلان زارع عصر شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان سایت لاکان رشت که با حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سایت لاکان رشت نیز تا پایان سال ۹۹ به پایان می رسد که با فراهم کردن تجهیزات ، سایر امکانات جانبی و حمایت های لازم در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری شاخص های بهداشت، سلامت، درمان و امید به زندگی در توسعه هر جامعه اظهار داشت: در استان گیلان به واسطه این که در برخی از شاخص ها نیاز به ارتقاء داریم، کوشش خواهیم کرد تا پروژه های تاثیرگذار و نیمه تمام در حال ساخت از جمله بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سایت لاکان و بیمارستان های شهرستان های لنگرود و تالش را در موعد مقرر به پایان برسانیم.

استاندار گیلان با  بیان این که دولت تدبیر و امید در این عرصه برنامه های دراز مدت دارد، خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از وزیر بهداشت و درمان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و پی گیری استاندار سابق و نمایندگان گیلان در مجلس در راستای این هدف دراز مدت ، بیمارستان هزار تختخوابی برای این استان مصوب شده است.

وی اضافه کرد: به این دلیل که این طرح مشارکتی است امیدواریم که سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان به گونه ای تنظیم شوند که تصمیمات، اجرا و چگونگی برنامه ریزی برای اجرایی شدن آن را در سال جاری به نتیجه نهایی برسیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روز شنبه از مجتمع دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سایت لاکان رشت بازدید کرد. در مجتمع دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سایت لاکان رشت دانشکده دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری و مامایی و پیراپزشکی در نظر گرفته شده ضمن این که ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ۱۲ طبقه در دست ساخت است.

در زمان حاضر، دانشکده دندانپزشکی و داروسازی در سایت لاکان رشت مشغول به فعالیت است.

 علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی در سایت لاکان رشت نیز بازدید کرد، وی ضمن بازدید از مجمع دانشگاهی سایت لاکان رشت در جریان پیشرفت پروژه های در دست ساخت قرار گرفت. در این بازدید، هماهنگی های لازم برای تسریع در پیشرفت پروژه ها در مجتمع دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سایت لاکان انجام گرفت.

در زمان حاضر، حدود شش هزار دانشجو در هشت دانشکده شامل داروسازی، دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت، دانشکده پرستاری شرق گیلان، پیراپزشکی شرق گیلان، پردیس بین الملل و بهداشت تحصیل می کنند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: ارسلان زارع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار