محسن ساغرچی اظهار کرد: نامنویسی از زائران اربعین حسینی از یکم شهریور آغاز شده و تا ۲ روز مانده به اربعین حسینی ادامه دارد.
کد خبر: ۷۸۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 15 September 2019
مدیرکل حج و زیارت همدان گفت: تاکنون ۴۰۶ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی نامنویسی کردند که سهم این استان ۶ هزار و ۵۴۷ نفر است.

به گزارش ایرنا، ساغرچی در نشست اعضای ستاد اربعین بیان کرد: متقاضیان حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی از طریق سامانه سماح برای ثبت نام اقدام کنند. 

وی اضافه کرد: کسانی که بدون نامنویسی در سایت سماح از کشور خارج می‌شوند در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای زیر پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند. 

مدیرکل حج و زیارت همدان بیان کرد: بسیاری از افرادی که در حادثه اخیر کربلا جان باختند در سایت سماح نامنویسی نکرده بودند بنابراین زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار نگرفتند.

ساغرچی ادامه داد: از رسانه ملی و جراید انتظار می‌رود ضرورت و اهمیت نامنویسی از طریق سامانه سماح را منعکس کنند تا از این طریق زائران زیر پوشش خدمات درمانی و خدمات کامل پزشکی در نجف، کربلا و کاظمین قرار گیرند. 

وی ببان کرد: افرادی که با سیستم رایانه‌ای شخصی اقدام به نامنویسی در سایت سماح می‌کنند با پرداخت ۲۲۰ هزار ریال بیمه می‌شوند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار