سرپرست تیم فوتسال ملی‌‌حفاری:
سرپرست تیم فوتسال ملی‌‌حفاری گفت: بازی فردا ملی‌حفاری و ارژن شیراز با رای کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر در اهواز برگزار می شود.
کد خبر: ۷۸۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 17 September 2019

حسین کاظمی اظهارکرد: با توجه به رای اولیه درخصوص اتفاقات دیدار تیم‌های ملی‌حفاری و قم که منجر به نیمه‌تمام ماندن بازی شد، ملی‌حفاری از انجام یک بازی خانگی با حضور تماشاگران محروم است و بر این اساس دیدار فردا برابر ارژن در اهواز بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

وی بیان کرد: پس از این اتفاق، کمیته انضباطی برای ارائه دفاعیات هم از سوی باشگاه و هم از سوی آقای مراقی سرمربی تیم که در جریان بازی با قم اخراج شد، مهلتی 48 ساعته به ما داد که هم باشگاه و هم آقای مراقی دفاعیات خود را ارائه دادند. پس از ارائه دفاعیات نیز آقای مراقی از یک جلسه همراهی تیم محروم شد که در بازی قبلی تیم برابر مقاومت البرز اعمال شد.

سرپرست تیم فوتسال ملی‌حفاری تاکید کرد: بازی ملی‌حفاری و قم در اهواز از شرایط امنیتی لازم برخوردار بود و در صورتی داور می‌تواند نظر به قطع بازی بدهد که شرایط امنیتی وجود نداشته باشد. به هر حال نمی‌توان به دلیل فحاشی چند تماشاگر بازی نیمه‌تمام اعلام شود. حتی مسوولان فوتسال کشور هم که در سالن بودند، اعلام کردند که به داور گفته‌ایم که پس از قطع بازی، شرایط برای ادامه مسابقه فراهم شده است ولی درنهایت با تصمیم خود داور، مسابقه نیمه‌تمام اعلام شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار