مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از افتتاح سه پروژه راه روستایی و آغاز عملیات اجرایی یک پروژه راه روستایی در شهرستان شادگان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 18 September 2019

رضا رضایی با اشاره به اینکه پروژه احداث راه دسترسی آسفالته پنج روستا در بخش خنافره شهرستان شادگان در حال انجام است، اظهارداشت: اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه ها ۳۴ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان تصریح کرد: اتمام پروژه‌های راه روستایی در بخش خنافره تأثیر بسزایی در تردد اهالی روستاهای این منطقه به دنبال خواهد داشت و از سوی دیگر با بهره گیری از این راهها می توان محصولات کشاورزی مرغوب را در کمترین زمان و با سهولت بیشتری به بازار مصرف رساند.

وی به افتتاح پروژه راه روستایی غیاضی اشاره کرد افزود: این راه روستایی به طول ۲ کیلومتر و با عرض ۱۱ متر جهت سهولت تردد روستاییان و کشاورزان منطقه به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان اعتبار هزینه شده برای اتمام پروژه راه روستایی غیاضی را ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که راه در توسعه دیگر حوزه ها دارد، امیدوارم با تکمیل راه های روستایی شادگان شاهد توسعه هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

رضایی پروژه احداث آنتنی ها و ابنیه فنی شادگان را یکی دیگر از پروژه های مهم در حوزه راه روستایی این شهرستان دانست که بخش اعظم آن به سرانجام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اعتبارات موردنیاز این پروژه‌ها از منابع استانی، ملی، یا از محل اعتبارات تفاهم‌ نامه‌های داخلی با شرکت‌ های نفتی تأمین می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه ۳۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است گفت: راه روستایی ام الحجار به طول یک کیلومتر و راه روستایی ام الغزلان نیز به طول یک کیلومتر در قالب این پروژه به بهره برداری رسیده است.

رضایی همچنین از آغاز عملیات اجرایی محور سگاره به ام الغزلان در قالب پروژه احداث آنتنی ها و ابنیه فنی شادگان خبر داد.

وی یادآور شد: برخورداری خوزستان از راه‌ های روستایی ۶۴ درصد بوده که با متوسط برخورداری کشوری برابری می‌ کند اما باید تلاش خود را در این حوزه بیشتر کرده تا ضریب برخورداری استان در این حوزه افزایش یابد.

شادگان با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار