استاندار اصفهان تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد، همراهی و همدلی خوبی با کارگزاران خود در دولت تدبیر و امید دارند و امروز نتایج موثر و مفید آن را در جامعه شاهد هستیم.
کد خبر: ۷۸۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 19 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،  عباس رضایی در جلسه ای با حضور دکتر جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور، اقشار، معتمدین و گروه های اجتماعی برگزار شد، استان اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد به عنوان یکی از سرمایه های گرانقدر اجتماعی برای استان اصفهان محسوب می شوند.

وی ادامه داد: در دهه هفتاد اولین مجمع خیریه سلامت تشکیل شد که نمونه موفقی از سازمان های مردم نهاد به شمار می رود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد، همراهی و همدلی خوبی با کارگزاران خود در دولت تدبیر و امید دارند و امروز نتایج موثر و مفید آن را در جامعه شاهد هستیم.

وی افزود: یک خیریه مردمی هم با عنوان مصرف بهینه آب ایجاد شده تا در این خصوص بین اقشار مختلف مردم فرهنگ سازی شود.

رضایی یادآور شد: به عنوان مدیریت عالی استان به صورت جدی پیگیر مسائل آب هستم و خواهم بود البته بر اساس مصوبه وزارت کشور مقرر شد هیچ برداشت مازادی از سد زاینده رود صورت نگیرد و قوانین ۹ ماده ای آب به صورت کامل اجرا شود.

وی اضافه کرد: در چارچوب ضوابط و کار کارشناسی دقیق باید نسبت به برداشت آب از زاینده رود اقدام کرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این استان بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب نموده و ایثارگران استان نیز همچنان در جنگ اقتصادی حضور داشته و در تولید غلات فعالیت چشمگیر دارند.

وی ادامه داد: بیشترین کمک های مالی به سیل زدگان خوزستان از سوی سازمان های مردم نهاد استان اصفهان صورت گرفت و با وجود تخریب های صورت گرفته ناشی از سیل در پل دختر استان لرستان با همیاری مردم و مسئولان استان اصفهان دوباره ساخته شد

رضایی عنوان کرد: استان اصفهان به دلیل ویژگی های منحصر به فردش همواره هدف دشمنان و رسانه های خارجی بوده است به همین دلیل نباید گفته شود که اصفهان سرمایه گریز است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات با افزایش اعتماد عمومی و رضایت مندی امکان پذیر است که جوانان می توانند با وجود ویژگی های منحصر به فرد خود در این عرصه به خوبی وارد عمل شوند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم برخی از فرصت طلبان، مشکلات معشیتی مردم را مایه ناامیدی قرار دهند به همین جهت باید در راستای نشاط اجتماعی اقشار مختلف جامعه تلاش نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار