کد خبر: ۷۸۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 19 September 2019

مسوول ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس 123 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با مشارکت سپاه فتح به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سرهنگ مصطفی مثنوی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما پیروزیم آغاز و برنامه‌های متعددی از جمله برپایی نمایشگاه کتاب در کنگره شهدا، رژه 31 شهریور، زنگ مقاومت در مدارس و برنامه‌های متعدد دیگری برگزار می‌شود.
مسوول ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنرانی فرمانده‌هان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای استان گفت: 6 مهر ماه سالگرد عملیات ثامن‌الائمه است و چون در سال گذشته این عملیات بازسازی شد هفته دفاع مقدس امسال عملیات طریق‌القدس به مدت 5 روز بازسازی می‌شود.

بهره‌برداری از 123 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در هفته دفاع مقدس


وی برگزاری مراسمات شب شعر و خاطره را دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این ایام تئاتر خیابانی و تعزیه‌خوانی برگزار می‌شود، ضمن اینکه با حضور فرمانده‌هان گذشته سپاه فتح میزگرد رادیو و تلویزیونی تدارک دیده شده است.
این مسوول به یادواره شهدای بسیجی در هفته دفاع مقدس و طول ایام سال اشاره کرد و گفت: یک هزار و 36 نفر از شهدای استان بسیجی هستند و با وجود اینکه 64 درصد شهدای استان را بسیجیان تشکیل می‌دهند لذا برگزاری یادواره‌ شهدای بسیج را در آستانه 40 سالگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم داشت.
مثنوی به پروژه‌های عمرانی افتتاحی سپاه در هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: یادمان شهدای گمنام لنده و دهدشت و خانه عالم شهرستان‌های گچساران و باشت در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
مسوول ستاد هفته دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 123 مورد مسکن مددجویان کمیته امداد استان با مشارکت سپاه فتح و اعتبار 53 میلیارد ریال احداث شده که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار