انتقاد پیشکسوت استان؛
پیشکسوت خوزستانی از عدم حمایت از تیم فوتبال بانوان استان انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۸۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 23 September 2019

حسن سالمی خطاب به مسوولان استان با بیان این‌که با یک مدیر باید مدبر و راه‌گشا باشد، اظهارکرد: چرا باید فوتبال بانوان خوزستان مورد غفلت واقع شود؟ نگاهی به لیگ بانوان کشور بیاندازید و پیش وجدان خودتان یک بار هم که شده بررسی کنید که آیا بانوان فوتبالیست ما این لیاقت و شایستگی را ندارند که همچون بانوان استان‌های مختلف در لیگ برتر حضور داشته باشند؟

وی بیان کرد: چرا فقط باید برای خوزستان محدودیت وجود داشته باشد؟ هیچ می‌دانید سرانه ورزش هر نفر در خوزستان کمتر از 35 سانتی‌متر است و البته بانوان از همین 35 سانت نیز سهم دارند؟ در کل کشور به ما می‌گویند خوش به حالتان که استان خوزستان دارای چندین شرکت متمول از جمله نفت، فولاد و پتروشیمی است که باید بگویم افسوس "آواز دهل شنیدن از دور خوش است".

این پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: من دایه مهربان‌تر از مادر نیستم اما چون صدای مظلوم بانوان استان را شنیدم گفتم که شما مسوولان هم این صدا را بشنوید و تا دیر نشده به یاری فوتبال بانوان خوزستان بیایید. این دختران، توانمند و شایسته دیده شدن هستند.

وی در پایان، عنوان کرد: خوزستان در فوتبال بانوان نیز همچون فوتبال آقایان استعدادهای خوبی دارند که می‌توانند خود را به سطح اول کشور معرفی کنند. از باشگاه‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که در لیگ برتر حضور دارند، انتظار دارم که تیم فوتبال بانوان خوزستان را که اخیرا در لیگ یک کشور قهرمان شده است، دریابند تا این دختران بتوانند بدون دغدغه در لیگ حرفه‌ای ایران توپ بزنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار