رئیس هیأت کشتی استان خوزستان از قطعیت برگزاری جام جهانی کشتی در بندر ماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 23 September 2019

سیدحسین مرعشیان رئیس هیأت کشتی استان خوزستان در خصوص چگونگی مراحل اخذ میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در استان خوزستان به میزبانی بندرماهشهر، اظهار کرد: در تماس با فدراسیون کشتی نکاتی که لازمه اعطای میزبانی به بندرماهشهر بوده، در حال پیگیری است و گزارش آن نیز به فدراسیون ارائه خواهد شد.

وی افزود: تمامی ویژگی‌ها و امکاناتی که لازمه یک میزبانی جهانی در بندرماهشهر است از جمله محل برگزاری این رقابت‌ها، سالن تمرین، هتلینگ، پارکینگ، جایگاه vip و جایگاه مسؤولان، خبرنگاران، ورزشکاران در حال معین شدن و تعبیه کردن هستند.

رئیس هیأت کشتی استان خوزستان در خصوص قطعیت این میزبانی در بندرماهشهر، تصریح کرد: امیدواری بسیاری برای اخذ این میزبانی وجود دارد و مقدمات آن نیز در حال فراهم شدن است.

مرعشیان خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فوق و گزارش آن به فدراسیون کشتی، بندرماهشهر قطعاً میزبان جام جهانی کشتی فرنگی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان قزاقستان، طی روزهای ۹ و ۱۰ آذرما سال جاری با حضور ۸ تیم برتر این رقابت‌ها برگزار خواهد شد که گفته می‌شود حدود ۱۴۰ هزار فرانک سوئیس هزینه میزبانی این مسابقات خواهد بود.

رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود که ۱۰۸ کشتی‌گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در شش وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار