فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در طرح جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 23 September 2019

سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های و تخصصی و تلاش مستمر در سطح استان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضایی طی چندین عملیات پی در پی ۲۱۲ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳۵ قبضه سلاح جنگی و ۲۴۲ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۲۷۷ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه هفت هزار و ۴۷۸ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش برقرار کنند .

دستگیری سارقان به عنف در اهواز 

سرهنگ محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری از شهروندان، توسط راکبین یک موتورسیکلت، در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژهدر دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق را درحالی که به وسیله چاقو درحال تهدید کردن یک شهروند، به قصد سرقت تلفن همراه وی بودند، را شناسایی و طی عملیاتی تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه سارقان دستگیر شده سابقه چندین فقره سرقت و زندان در پرونده خود داشتند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت به به عنف تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار