رضوان سلماسی تصریح کرد: با توجه به اینکه ماهیت اصلی اجلاس «راه ابریشم» فرهنگی است؛ انتظار می‌رود پس از برگزاری آن به عنوان یک دستاورد، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری، برنامه‌ای منسجم در راستای تداوم اهداف این همایش به منظور بازتاب خبری معرفی همدان در بعد جهانی در نظر بگیرد.
کد خبر: ۷۸۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 23 September 2019
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی‌شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه اجلاس جهانی «راه ابریشم» می‌تواند بهترین فرصت معرفی ظرفیت‌های همدان باشد گفت: با ایجاد ارتباط در این همایش زمینه بهره‌گیری تجربیات موفق ملی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس، سلماسی با بیان اینکه شهرداری همدان به عنوان متولی اصلی برگزاری این اجلاس، مقتدرانه و در حد توان برای برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی، ورود کرده است اظهار کرد: این همت و حمیت، قابل قدردانی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ماهیت اصلی اجلاس «راه ابریشم» فرهنگی است؛ انتظار می‌رود پس از برگزاری آن به عنوان یک دستاورد، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری، برنامه‌ای منسجم در راستای تداوم اهداف این همایش به منظور بازتاب خبری معرفی همدان در بعد جهانی در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان این اجلاس را بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های شهر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری دانست و تصریح کرد: با ایجاد ارتباط و تعامل در این همایش زمینه بهره‌گیری تجربیات موفق ملی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است در بیانیه پایانی اجلاس «راه ابریشم» به ثبت جهانی یکی از آثار تاریخی همدان تأکید شود گفت: علاوه بر آن در قالب انعقاد تفاهم‌نامه، راه‌اندازی دفتر منطقه‌ای یونسکو و سیتی‌برندینگ مد نظر قرار گرفته شده است.

سلماسی اظهار کرد: در این همایش، داشته‌های فرهنگی و تاریخی شهر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری در پنل‌های تخصصی و برنامه‌های حاشیه‌ای بیان خواهد شد.

وی در پایان گفت: معرفی اقوام، پیشینه، بنا‌های تاریخی و صنایع دستی همدان در بخش جانبی این اجلاس جهانی برنامه‌ریزی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار