فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: سارقان درب منهول فاضلاب در اهواز با بیش از ۸۰ فقره سرقت در این شهرستان توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۸۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 24 September 2019

سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت درب منهول فاضلاب در نقاط مختلف شهر اهواز توسط سرنشینان یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکی رنگ که موجب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه که باعث سقوط خودروها در چاله های فاضلاب شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۰ و ۲۴ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ سارق درب منهول فاضلاب را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده سارقان با اعتراف به جرم خود عبیان کردند که درب های منهول فاضلاب را پس از سرقت به ضایعاتی ها می‌فروختند که ضایعاتی مورد نظر نیز شناسایی  و یک مالخر در این رابطه دستگیر شد.

 این مقام انتظامی افزود: دربازرسی از محل دپوی درب های منهول سرقتی، ۸۰ درب فاضلاب کشف و تحویل سازمان آب و فاضلاب شهرستان اهواز شد.

وی بیان کرد : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

مدیرفاضلاب شرکت آبفای اهواز گفته بود: سرقت حدود یک هزار و ۵۰۰ درب منهول شبکه فاضلاب اهواز در ۴۰ روز (۲۰ تیر تا پایان مرداد) توسط تیم‌های عملیات و گشت پلیس آب گزارش شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار