سرپرست منابع طبیعی وابخیزداری شهرستان دهلران خبر داد؛
سرپرست منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران از برداشت 4تن سقز به ارزش بیش از500میلیون تومان از درختان بنه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 24 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نصر اله پارسه اظهار داشت: 17شرکت تعاونی در زمینه حفظ، احیا و بهره برداری از جنگل ها در شهرستان دهلران فعالیت دارند.

وی بیان داشت  : امسال از این تعداد شرکت تعاونی 3شرکت با 130نفر عضوفعالیت کردند که برای نظارت بر فعالیت، وحسن انجام کار3 نفر از فارغ التحصیلان بومی منطقه وتعداد 27کارگر به مدت دوماه مشغول فعالیت بودند.

سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران بیان کرد: بهره برادری از منابع طبیعی شهرستان تحت ضوابط و قوانین و رعایت اصول فنی و زیر نظر کارشناسان منابع طبیعی انجام شده و این امر کمکی به اقتصاد معیشت مردم محلی است که در حاشیه این رویش گاه طبیعی زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبق قراردادها ،حفاظت مشارکتی که با تعاونی های بهره بردار سقز درسطح شهرستان انجام شده است این تعاونی ها در امر حفاظت از جنگل های استان به خصوص در مقابله با حریق احتمالی با منابع طبیعی همکاری می کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران عنوان کرد: مردمی بودن مدیریت و حفاظت و احیای این جنگل ها یکی از مزیت های خوب جنگلهای شهرستان هستند.

برچسب ها: برداشت سقز ، دهلران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار