حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: هر جا کاری به فکر انقلابی سپرده شد نتیجه داد اما هر جا که کار دست کاسب کاران بود پسرفت داشتیم.
کد خبر: ۷۸۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 24 September 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز همزمان با هفته دفاع مقدس این مناسبت را بیانگر خلق حماسه های عظیم رزمندگان دانست و گفت: امروز صحبت از انقلاب اسلامی آسان است اما اگر به روزهای قبل از این اتفاق بازرگ نگاهی بیاندازیم خواهیم دید، تشکیل حکومت و ساقط کردن رژیم شاهنشاهی اقدام ساده ای نبود. 
 
حجت الاسلام علیمراد یوسفی افزود: سرنگونی نظام 2500 ساله توسط امام (ره) که نه ارتش و سپاهی داشت اگر چه از نظر جهان اقدامی نشدنی بود اما با همت این بزرگ مرد رقم خورد در حالی که سال 56 رئیس جمهور وقت آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرده بود ایران جزیره ای امن است.  
وی اظهار داشت: یک سال پس از مصاحبه مذکور انقلاب شد و دوست و دشمن باور نمی کرد بنیانگذار جمهوری اسلامی پایه گذار حکومتی با شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" شود که امروز در خاورمیانه حرف اول را می زند.
 
حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه آن زمان کسی در دنیا جرات عرض اندام نداشت مگر اینکه مشخص کند غربی است یا شرقی، تصریح کرد: ایران پیش از انقلاب مستعمره غرب بود و شعار ی غرب و شرق در این کشور برای عموم قابل باور نبود اما زمانیکه به خودشان آمدند انقلاب پیروز شده بود. 
 
وی گفت: امروز در آستانه اربعین تمام آزادگان عالم در قالب پیاده روی اربعین و با تاسی از راه امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، بیدار شده اند و از کشیش مسیحی که سوال می شود می گوید دین شاید متفاوت باشد اما حسین (ع) برای همه یکی است. 
 
حجت الاسلام یوسفی افزود: امروز ساکت نشدن جنبش کشورهای مختلف به واسطه حرکتی است که از جنس انقلاب اسلامی ایران در آن کشور شکل گرفته است، جنبش والستریت آتش زیر خاکستر بوده و جنبش جلیقه زردها 45 امین هفته خود را پشت سر می گذارد و ساقط نشده اند زیرا اقدام آنها از جنس ایرانِ انقلابی است. 
 
وی با اشاره به اینکه وعده بنیان گذار انقلاب برای بیداری تمامی آزاده های دنیا و پیوستن به حکومت اسلامی مردم ایران امروز محقق شده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی صف سومی بود که غرب و شرق را نفی کرد در نتیجه دشمن در تلاش است با اتحاد غرب و شرق در برابر آن بایستد. 
 
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس شرق و غرب در قالب مسلمان و غیر مسلمان دست در دست هم دادند تا در برابر ایران بایستند، از 27 کشور اسیر در بین اسرا داشتیم، جبهه غربی، عبری و عربی در اختیار صدام ملعون بود اما رزمندگان شگفتی آفریدند و جوانان ولایتمدار، بزرگترین دانشگاه های نظامی مدعی دنیا را مشغول رمز گشایی از جعبه سیاه عملیات ها کرده اند. 
 
وی گفت: در دوران دفاع مقدس سلاح سبک به اندازه رزمنده ها نداشتیم و استفاده از تجهیزات رژیم پیش از انقلاب را نیز بلد نبودیم، حتی از طریق واسطه چند موشک خریداری شد که از لیبی شلیک به سوی دشمن پرتاب کردیم. 
 
حجت الاسلام یوسفی افزود:  بنیانگذاران سیستم موشکی کشور همانند شهید تهرانی مقدم زمانیکه اعلام کردند سپاه باید توپخانه راه بیاندازد با احترام این مسئولیت ها می پذیرفتند، نه همانند امروز که عده ای هزینه می کنند تا به یک سمت یا صندلی برسند. 
 
وی اظهار داشت: امروز زمانیکه با سامانه سوم خرداد پهپاد آمریکایی سرنگون می شود روس ها اعلام می کنند این کار از عهده سامانه اس 300 خارج است و شما چه کار کردید تا این شگفتگی را خلق کنید! 
 
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: ثمره فکر انقلاب در هر عرصه ای دستاوردهای بزرگی است که از آن نشات می گیرد، هر جا کاری به فکر انقلابی سپرده شد نتیجه داد اما هر جا که کار دست کاسب کاران بود پسرفت داشتیم. 
 
وی گفت: انقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده و به غالب نقاط دنیا رسیده است اما جمهوری اسلامی پا به پای این انقلاب حرکت نکرد، زیرا در مقاطعی مناسبی به دست نااهل و نامحرم افتاد، از دست فکر انقلابی خارج شد و افکار دلبسته به دشمن باعث عقب ماندگی جمهوری اسلامی شدند. 
 
حجت الاسلام یوسفی افزود: در صنایع نظامی، هسته ای و ... از روز نخست جنگ با تحریم مواجه بودیم و هیچ دولتی تا امروز نداشته ایم که بگوید کاملا در اختیار بخش های دفاعی، نظامی و هسته ای هستم، حتی با بی مهری نیز مواجه شده اند و سرمایه گذاری مردم هم نداشت.
 
وی اظهار داشت: امروز استقلال صنعت دفاعی به گونه ای است که سرعت موشک های زیر سطحی ایران 4 برابر سرعت موشک های مدرن دنیا بوده و زمانیکه کشتی روباه پیر توقیف می شود ناو جنگی انگلیسی جرات ورود به آب های ایران را ندارد. 
 
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: سربازان عرصه صنعت دفاعی فیش های نجومی نداشتند، مدیر عامل  شرکت ها و بخش های مختلف نبودند، هیات مدیره 10 شرکت نبودند و تمام وجود خود را برای اعتلا و پیشرفت نظام و انقلاب به کار گرفتند. 
 
وی گفت: پیش از انقلاب تولید پیکان داشتیم اما بعد از این همه سال که تحریمی در این صنعت وجود نداشت و مردم نیز سرمایه گذاری کردند و با بی مهری دولت ها مواجه نشد وضعیتی را شاهد هستیم که کسی حتی قدرت خریداری یک پراید را ندارد، عده ای هم با طنز می نویسند پرادوی کوچک من کی بزرگ می شوی؟
 
حجت الاسلام یوسفی افزود: امروز کار دست فکر انقلابی نیست اما در هر عرصه ای که فکر انقلابی ورود کرده است دشمن انگشت به دهان مانده است در حالی که در جنگ اقتصادی به درستی عمل نکرده ایم زیرا فرماندهان میدانی تحت نفوذ برخی از دستگاه های امنیتی کشورهای مختلف هستند. 
 
وی گفت: قاچاق از راه های مختلف انجام می شود و کولبری نیز مصداقی از مسئله است اما باید برخی از مسئولین به مردم توضیح دهند پارکینگی که در سلفچگان بیش از 2 هزار پورشه دارد از طریق کولبری آمده است یا در قالب کانکس هایی وارد می شود که عده ای در دفاع از آن می گویند دختر بیکار و پیچاره وزیر چه کار کند. 
 
حجت الاسلام یوسفی افزود: رهبری سال های متوالی هشدار دادند نقش دلار را در معادلات کمرنگ کنید، وضعیت تولید را سر و سامان دهید، به بهانه اصل 44 و بخش خصوصی منابع دولتی را به فلان سمن فروخته نشود که البته شکر خدا قوه قضائیه در حال بازگرداندن عده ای از آنهاست.
 
وی اظهار داشت: در این مصیبت وانفسای جنگ اقتصادی از برخی نمایندگان مجلس شنیده ام که ثبت سفارش خاک بستر گربه با دلار 4200 تومانی دست به دست می شود، خاک بر سر کسی که در برابر این حرکات عکس العملی نشان نمی دهد. 
 
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: امروز شرکت ها محاکمه می شوند زیرا پول دریافت کرده اند که برای بیمار داروی سرطانی بیاورند اما از آن استفاده های دیگری داشته اند؟ آیا جنگ اقتصادی با این وضعیت ممکن است؟ آیا رزمنده ها با فیش های نجومی جنگیدند؟ جوانان ولایت مداری بودند که از هستی خود گذشتند. 
 
وی گفت: مصیبت فرهنگی کشور از زمانی شروع شد که رهبری هشدار شبیخون فرهنگ، ناتوی فرهنگی، جنگ فرهنگی و ... دادند اما برخی همانند مهاجرانی که در راس دستگاه فرهنگی بودند و امروز پناهنده خارج از کشور شده اند نام این هجمه ها را تبادل فرهنگی گذاشتند. 
 
حجت الاسلام یوسفی افزود: عده ای با حیله و ترفند به مجلس راه پیدا کرده و با آن عجوزه خبیثه سلفی گرفته و پروفایل می گذارند در حالیکه نوجوان با غیرت ما در زمان جنگ به واسطه بی حجابی خبرنگار هندی با وی مصاحبه نکرد. 
 
وی اظهار داشت: 219 هزار شهید در دفاع مقدس شهید شده اند و امروز 3 هزار کرسی مسئولیتی داریم، این آمار نشان می دهد برای حفظ هر کرسی مسئولیتی بیش از 72 شهید داده ایم و عاشورایی بر پا شده است. 
 
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: اگر کرسی های مسئولیت از دست انقلابیون خارج شود ثمره آن حذف نام شهید از معابر و کتب درسی خواهد شد و ارزش های دین و مذهب را از تمامی عرصه ها پاک می کنند. 
 
وی در خاتمه گفت: در آینده باید مجلس تراز انقلاب شکل گیرد، از کسانی که به دنبال مادیات نیستند و کاسبکارانه کار نمی کنند و ساعت کاری ندارند، مسئولینی می خواهیم که اعلام کنند روی حرف رهبری هیچ معامله ای نمی کنیم، مراقب باشید این انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده است.  
برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار