لباس فرم هایی که قرار بود تحت نظارت سازمان دانش آموزی استان فارس با کیفیت بالا و قیمت پایین آماده و در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد، هنوز آماده نشده است...
کد خبر: ۷۸۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 25 September 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: چهارم تیرماه بود که آقای محسن کلاری رییس سازمان دانش آموزی استان فارس با بیان این که طرح سرویس مدارس از جمله ابتکارات سازمان دانش آموزی ست و طرحی است که مشکلات را به حداقل رسانده، خبر از ورود این سازمان به تولید پوشاک مدارس داد.

وی حذف واسطه‌هایی که در موضوع پوشاک مدارس سالها فعالیت می‌کردند و از نظر قانونی فاقد جایگاه بودند را از اقدامات مهم در ساماندهی پوشاک مدارس برشمرد و افزود: حذف این واسطه‌ها موجب حمایت از تولید کننده و رونق تولید که مدنظر رهبر معظم انقلاب است می‌شود.

دهم تیر ماه تولید کنندگان پوشاک مدارس در اعتراض به طرح ورود سازمان دانش آموزی به این حیطه و عدم افزایش قیمت لباس فرم مدارس با توجه به افزایش بیش از سه برابری قیمت کالاهای مورد نیاز، جلوی فرمانداری شیراز تجمع کردند.

آقای آزاد، به نمایندگی از دیگر تولید کنندگان حاضر در این تجمع خبر از سهم 9 درصدی سازمان دانش آموزی استان از قیمت تعیین شده می دهد. این درحالی است که سهمی هم باید به مدرسه پرداخت شده و 10 درصد مبلغ هم به عنوان ضمانت حسن انجام کار در اختیار سازمان دانش آموزی باشد.

امروز، سه روز از بازگشایی مدارس گذشته و روند آموزشی همه مدارس تثبیت شده اما یک تفاوت اساسی با سال های گذشته وجود دارد و آن هم لباس های رنگارنگ دانش آموزان در مدارس است. لباس فرم هایی که قرار بود تحت نظارت سازمان دانش آموزی استان فارس با کیفیت بالا و قیمت پایین آماده و در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد، هنوز آماده نشده است. ظاهراً آن همه بحث و کشمکش در مورد قیمت گذاری و تاکیدات آقای کلاری جواب نداده و طرح ساماندهی لباس مدارس نتوانسته راه حل مناسبی برای اولیا و مدارس باشد.

اما مهم ترین سوال اینجاست که آیا آقای کلاری هم مانند تولید کنندگان ضمانتی برای اجرای این طرح به وزارت آموزش و پرورش داده و یا قرار است این سردرگمی و نارضایتی هم مانند سوال های بی جواب طرح سرویس مدارس رها شود؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار