کشف
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۴ قبضه انواع سلاح در طرح ظفر دو در استان خبر داد
کد خبر: ۷۸۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 26 September 2019

 کشف ۱۴ قبضه انواع سلاح در اراک

به گزارش تابناک مرکزی - حسن مفخمی شهرستانی در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های پلیس در جمع خبرنگاران گفت: طرح ظفر در دو نقطه از شهر اراک انجام شده و ۸۲ عملیات پلیسی با ۵۲ تیم عملیاتی در این طرح مشارکت کردند.

وی افزود: در این طرح ۱۴ قبضه انواع سلاح کشف شد که در این خصوص ۲۳ نفر سارق و ۱۰۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۸۱ فقره انواع سرقت و مقداری اموال مسروقه و همچنین یک کیلو و ۴۱۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.


فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات‌های مختلف پلیس استان مرکزی ۴۱ نفر که متواری بودند دستگیر و به مقام قضایی تحویل شدند.

سرهنگ شهرستانی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده توسط پلیس راهور ۱۴ هزار مورد اعمال قانون در این طرح انجام و ۸۰ دستگاه موتور سیکلت و ۸۰ دستگاه خودروی متخلف متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.


فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: طرح ظفر برای دومین بار با تمام توان پلیس در حوزه‌های مختلف اطلاعاتی، پلیس مواد مخدر و راهور در مرداد ماه امسال در این استان اجرایی شده است و اجرای آن در تمامی نقاط آلوده استان در دستور کار پلیس قرار دارد.


 فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ظفر ۲ (طرح ارتقای امنیت اجتماعی) در اراک کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: کشف کالای قاچاق در استان مرکزی با اجرای طرح ظفر در طول یک ماه گذشته از نظر ارزشی نسبت به مدت مشابه ماه قبل از آن ۲۹ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طرح ظفر ۲ (ارتقاء امنیت اجتماعی) به مدت پنج شبانه روز در ۲ نقطه شهرستان اراک اجرایی شد و در این طرح ۸۲ عملیات پلیسی با مشارکت ۵۲ تیم عملیاتی انجام شد.

وی، افزایش امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده استان را از جمله اهداف مهم طرح ظفر دانست و گفت: این طرح تا زمانی که نقاط آلوده در استان مرکزی وجود داشته باشد و تا زمان رضایت کامل مردم از نیروی انتظامی در استان ادامه می‌یابد.

کشف کالای قاچاق در استان مرکزی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن ۲۹ درصد افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار