شش ماه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان، به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران تسهیلات قرض الحسنه‌ای پرداخت شد.
کد خبر: ۷۸۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 28 September 2019

شش ماه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان، به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران تسهیلات قرض الحسنه‌ای پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران با اعلام این خبر گفت: این میزان وام قرض الحسنه‌ای بدون بهره به ۲ هزار و ۸۵۲ مددجو و نیازمند در بخش‌های مختلف مانند اشتغال، خرید و ساخت مسکن، کارگشایی، درمان، تامین جهیزیه، جبران بدهی، تهیه لوازم ضروری زندگی و سایر نیازمندی‌ها پرداخت شده است.
زین العابدین پرواسی، با اشاره به ارائه تسهیلات در قالب کمک ویژه یک میلیارد و ۲۳ میلیون تومان به ۲۵۴ از سیل زدگان مازندرانی افزود: با هدف پاسخگویی به تعداد زیاد متقاضیان وام قرض الحسنه و تعاملات انجام شده با بانک قرض الحسنه مهر ایران، هزار و ۹۰ مددجو در مجموع، ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران، به همراهی و مشارکت خیران استان اشاره کرد و گفت: با سپرده گذاری خیران، در طول سال به متقاضیان تسهیلات بیشتری پرداخت می‌شود.
یادآوری می‌شود؛ صندوق امداد قرض الحسنه امداد ولایت با همکاری کمیته امداد و مجوز رسمی از بانک مرکزی درسال ۱۳۹۵ تاسیس و به شبکه شتاب بانکی کشور متصل شده وهمچنین تبادلات بانکی، الکترونیکی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار