فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۶۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در سه روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 28 September 2019

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت سه روز در اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۶۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و سه عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، یک هزار و 24 گرم انواع مواد مخدر و ۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲۹۸ فشنگ از ۲۳ دارنده سلاح غیرمجاز کشف کردند.

دالوند ادامه داد: متهمان دستگیر شده، در تحقیقات پلیس به ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات، ۲۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴ خودروی متخلف توقیف و ۱۶ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی اهواز تاکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار