عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بازسازی مناطق سیل‌زده به خوبی پیش می‌رود و مجموعه نظام و دولت همه پای کار آمده‌اند تا بازسازی را به اتمام برسانند.
کد خبر: ۷۸۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 28 September 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری امروز، 4 مهرماه در حاشیه بازدید از طرح بهسازی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر سیل خوزستان در روستای یکاویه شهرستان باوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که از منطقه انجام شد، به نظر می‌رسد کار بازسازی و نوسازی خانه های مردم بهتر از آنچه پیش بینی می‌شد پیش رفته است.

وی افزود: وقتی بحرانی مثل سیل و زلزله رخ می‌دهد همه چیز به هم می‌ریزد و شرایط دشوار و مدیریت سخت می‌شود اما خوشبختانه شاهد وضعیت خوبی در این منطقه هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مدیریت مدیران اقتضا می‌کند که نسبت به خواسته‌های مردم صبوری و تحمل به خرج دهند و در این زمینه خواسته‌های مردم را اجرایی کنند.

ناطق نوری عنوان کرد: با توجه به اینکه شرایط کار در این منطقه و اقدامات انجام شده برای من توضیح داده شد، باید گفت که کار به خوبی پیش می‌رود و کار بنیاد مسکن نیز در منطقه مورد تایید مسئولان است.

وی با بیان اینکه بازسازی مناطق سیل زده به خوبی پیش می‌رود، گفت: مجموعه نظام و دولت برای بازسازی مناطق سیل‌زده پای کار آمده‌اند و همه تلاش خود را برای تمام کردن کار در مناطق سیل‌زده به کار گرفته‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بازدید از روستای یکاویه شهرستان باوی بیان کرد: آنچه امروز از اقدامات انجام شده در این روستا دیدیم، مثبت و خوب و بیانگر توجه دولت به خواست مردم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار