رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبرداد:
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص 22 میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد مسکن برای ساخت سیل‌بند در 13 روستای خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 29 September 2019

علیرضا تابش در بازدید از روستای یکاویه شهرستان باوی با اشاره به همکاری بنیاد مسکن کشور با دانشگاه شهید چمران اهواز در بحث احداث سیل‌بند در خوزستان اظهار کرد: مطالعات برای احداث سیل‌بند در 13 روستای درگیر سیل در خوزستان انجام شده و برای 45 روستای دیگر در حال انجام مطالعات و تقسیم کار میان دستگاه ها هستیم تا پس از آن بتوانیم نسبت به ساخت این سیل بندها اقدام کنیم.

وی افزود: مداخله در زمین بدون انجام مطالعات علمی کار نادرستی است و همه کارها باید مبتنی بر اطلاعات صحیح باشد تا پس از اجرا دچار مشکل نشویم و کارها اصولی پیش برود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته کار احداث سیل‌بندها برای 13 روستای خوزستان در مدت زمان حداکثر 3 ماه آینده به پایان برسد تا در زمستان امسال شاهد مشکلات سیل و ورود آب به درون روستاها نباشیم.

تابش عنوان کرد: تلاش ما برای پایان احداث این سیل بندها تا قبل از آغاز بارندگی‌ها است و اگر در این فاصله بارندگی رخ داد ستاد بحران باید فکر دیگری کند زیرا قطعا شرایط دشواری را در این زمینه خواهیم داشت که باید مدیریت شود.

وی ادامه داد: برای این 13 روستا اگر نیاز به ماشین آلات بود از سایر نقاط کشور تامین خواهیم کرد تا کار با سرعت کافی و به صورت اصولی پیش برود و شاهد اتمام ساخت این سیل بندها باشیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه با احداث این سیل‌بندها مردم مطمئن باشند که روستایشان برای همیشه در مقابل سیل محافظت می‌شود، گفت: حدود 22 میلیارد تومان اعتبار برای احداث این سیل‌بندها در خوزستان در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار