اکبر اسماعیلی در گفتگو با تابناک:
مسئول کمپ ترک اعتیاد شهرستان گیلانغرب از کاهش اشتیاق ترک اعتیاد به خاطر گل و مواد اعتیادآور جدید خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 29 September 2019

اکبر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: یک سال از تاسیس این کمپ در گیلانغرب میگذرد، طبق ضرب المثل معروف خواستن، توانستن است و باید آگاهی کسب کنیم تا به خاطر عدم آن در این دام نیفتاده و جان خود را از دست ندهیم.

وی افزود: آگاهی بخشی از طریق جلسات درمانی صورت می گیرد. بیماری اعتیاد ۳ درصد آن مربوط به جسم بوده و درمراکز ترک اعتیاد این وابستگی سه درصدی از ین می رود این درحالیستکه باقی وابستگی یعنی نود و هفت درصد آن نیازمند اقتدار زیادی است.  آیا مصرف شربت متادون غرور آن‌ها را خوب میکند؟

مسئول کمپ ترک اعتیاد شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: پساز ترک اعتیاد در مراکز، از هر ۱۰۰ نفر ۲۵ نفر به آغوش گرم خانواده بر می‌گردند و مابقی که دچار لرزش شده اند به کمپ باز می گردند.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: در گذشته به دلیل عدم وجود راهکار و درمان مناسب شخص از اعتیاد باز نمی گشت اما در این مرکز در هر دوره اجازه پذیرش ۳۰ نفر را داریم که هر دوره ۲۱ روز بوده و اگر خانواده‌ها بخواهند دوره تمدید می شود. متاسفانه یک سال است که  گل و مواد جدید وارد جامعه شده و مصرف معتادین نسبت به این مواد افزایش یافته و اشتیاق ان ها برای ترک کاهش یافته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار