مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان مرکزی خبرداد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، از ایجاد یک هزار و ۲۹۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد درسال جاری خبرداد.
کد خبر: ۷۸۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 29 September 2019

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد درجمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این تعداد فرصت شغلی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات ۶۰۰ اشتغال ایجاد شده است.
وی ادامه داد: این تعداداشتغال با معرفی به کارفرما و پرداخت بیمه به مدت ۲ سال توسط کمیته امداد فراهم شده است.
وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال روستایی در استان در اختیار بانک های عامل قرارداده شده است یادآورشد : درسال جاری برای کمیته امداد ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع مالی از محل تبصره ب در استان پیش بینی شده است که ۶۰۰ میلیارد ریال آن تحقق یافته است.
موسی نژاد ازبرگزاری مرحله دوم شور عاطفه ها در۱۰ مهرماه در یک هزار و ۲۷۰ آموزشگاه استان مرکزی با همکاری آموزش و پرورش خبردادوگفت: باحضور مسئولین استان زنگ عاطفه ها ۱۰ مهرماه در مدرسه پسرانه علامه حلی در شهرک امین اراک نواخته می شود.
وی از توزیع ۳۰ هزار پاکت و ۱۲ هزار قلک برای جمع آوری کمک های دانش آموزان در مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس و مراکز خیریه استان خبرداد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهدا300فقره جهیزیه به نیازمندان همزمان با برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی خبر داد.
موسی نژاد از برخورداری ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از آموش های فنی و حرفه ای برای اشتغالزایی خبرداد.
وی با بیان اینکه درسیل امسال ۹۸۰ مددجوی این نهاد واحد مسکونی خود را از دست داده یاخسارت دیدند یاداورشد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی برای ۶۰۰ خانواده تحت پوشش این نهاد حمایتی پرونده تشکیل داد.
موسی نژاد با بیان اینکه ۴۷۴ متقاضی در مرحله انعقاد قرارداد با بانک هستندگفت:ازاین تعداد ۲۷۳ مالک تسهیلات نوسازی را دریافت کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار