فرمانده انتظامی چرداول:
فرمانده انتظامی چرداول از افزایش ۴۵ درصدی کشفیات سرقت و ۱۴ درصدی دستگیری سارق در شش ماه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 29 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت رضایی اظهار داشت: همواره از اولویت های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار و ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان ، پیشگیری از سرقت و برخورد فراگیر با سارقان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پیشگیری مهمترین و کاربردی ترین راه مقابله با سرقت ها است،افزود: مشارکت نهادها و مردم با پلیس در مبارزه با سرقت تاثیر گذار است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از افزایش ۴۵ درصدی کشفیات سرقت و ۱۴درصدی دستگیری سارق در شش ماه اول سال  ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد و سرقت را یکی از مولفه های مهم ناامنی برشمرد.

وی ادامه داد: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت،و رصد مستمر وقوع سرقتهای به وقوع پیوسته در شهرستان و برنامه ریزی در راستای کشف سرقت ها در این زمینه توفیقاتی خوبی حاصل شده و این افزایش کشفیات و دستگیری سارقان گواهی بر صدق این ادعا است.

سرهنگ قدرت رضایی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح های انتظامی، از شهروندان خواست ، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از  طریق تلفن ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار