استاندار خوزستان گفت: با تشکیل کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی انجام شده تمهیدات لازم برای استقبال ، پذیرایی و عبور زائران اربعین حسینی ازاین استان به عتبات عالیات فراهم شده است.
کد خبر: ۷۸۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 29 September 2019

غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری اندیمشک با موضوع برنامه ریزی ایام اربعین حسینی افزود:  اندیمشک امسال ایستگاه معین مرز مهران است و با توجه به خدمات رسانی مطلوب این شهرستان طی سال های اخیر، امیدواریم امسال هم شاهد تلاش بیشتر دراین زمینه باشیم.

وی بیان کرد: مردم و مسئولین خوزستان همچون سال های قبل میزبان شایسته زائران خواهند بود و از هم اکنون با استقرار موکبها در گذرگاههای مرزی شلمچه و چذابه موکبها با جان و دل منتظر ورود زائران عتبات عالیات هستند. 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت:اگر مردم اندیمشک حماسه هایی همچون ۶ مهر ۱۳۵۹ در پل نادری خلق کردند به واسطه اعتقاد به ائمه اطهار (ع) بوده است.

فریدون حسنوند افزود: مردم در ایام اربعین خودجوش وارد عمل می شوند و امسال به لطف الهی خدمات رسانی بهتر و بیشتری خواهیم داشت.

  وی اظهار داشت: در راستای رفاه زائران ، تدابیر لازم اندیشیده شده و اندیمشک برای، حضور زائران کربلای معلی آماده است.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک هم گفت:امسال مواکب بیشتری در محورهای شهرستان راه اندازی می شوند، از سوی دیگرکمیته های چندگانه ای در اندیمشک با هدف خدمات رسانی کیفی به زائران ایام اربعین فعال شده اند.

وی گفت:با توجه به معرفی اندیمشک به عنوان ایستگاه معین مرز مهران و پیش بینی افزایش چشمگیر زائران، همه امکانات برای رفاه زائران بسیج شده اند.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک هم گفت: مردم اندیمشک تا پایان سفر زائران برای استقبال و پذیرایی آماده بوده و در کنار مسئولین با همدلی و اعتقاد قلبی خدمات دهی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار