سرهنگ علی مختاری با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرت برتر منطقه است، گفت: ما در طول تاریخ هرکجا مقاومت کردیم دشمن کوتاه آمده و شکست خورده است و امروز نیز آنچه موجب پیروزی و نیاز امروز کشور ماست وابستگی به توان داخلی و دل بریدن از غرب و سران استکبار است.
کد خبر: ۷۸۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 30 September 2019
معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مذاکره با آمریکا از دست دادن فرصت‌ها است و باید با تکیه بر توان داخل پیش رفت.

به گزارش مهر، سرهنگ مختاری در همایش شورا‌ها و دهیاری‌های بخش مرکزی نهاوند که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای بیان خاطرات رشادت، ایثار، فداکاری و گذشت رزمندگان اسلام برای نسل جدید است.

وی افزود: زمانی که کشور ما در ۳۱ شهریور سال ۵۹ مورد تعرض قرار گرفت رئیس جمهور عراق در کنفرانس خبری قرارداد الجزایر که مابین ایران و عراق منعقد شده بود را پاره کرد و وعده داد که ۳ روز آینده در تهران پاسخ سؤالات خبرنگاران را خواهد داد در حالی که بعد از گذشت ۸ سال با شکست تحقیر آمیز جنگ را به پایان رساند.

سرهنگ مختاری اظهار کرد: جنگ در شرایطی اتفاق افتاد که بیش از ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود و کشور ما مشکلات خاص خود را داشت و از طرفی اوضاع داخلی کشور نابسامان و از طرف دیگر اقدامات بنی صدر که آمار و اطلاعات کشور را به خارج می‌فرستاد موجب شعله ور شدن آتش جنگ شده بود.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده حضرت امام (ره) افزود: فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر صدور حکم جهاد معادلات دشمنان را بر هم زد و این همان چیزی بود که دشمن از آن هراس داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه نهاوند گفت: از شروع جنگ تا زمان آزاد سازی‌خرمشهر هرچه قطعنامه صادر شد همگی علیه کشور ما و با لحنی ظالمانه بود، اما در سوم خراد سال ۶۰ در عملیات بیت‌المقدس که موجب آزادسازی خرمشهر شد رویکرد دشمن نیز تغییر کرد و با پی بردن به قدرت نیرو‌های انقلاب لحن خود را تغییر داد که این به برکت مقاومت رزمندگان اسلام بود.

وی بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم که رفتار و لحن دشمنان و سران استکبار نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرده این تغییر نتیجه مقاومت و روحیه جهادی و برگرفته از عاشوراست.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرت برتر منطقه است، گفت: ما در طول تاریخ هرکجا مقاومت کردیم دشمن کوتاه آمده و شکست خورده است و امروز نیز آنچه موجب پیروزی و نیاز امروز کشور ماست وابستگی به توان داخلی و دل بریدن از غرب و سران استکبار است.

وی با بیان اینکه سابقه نشان داده که با مذاکره و سازش با سران استکبار موفقیتی حاصل نمی‌شود، عنوان کرد: تنها دستاورد مذاکره از دست دادن فرصت‌های توسعه و پیشرفت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد: نقشه دشمن ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم است که وظیفه ما شناخت این نقشه‌ها و مقابله و خنثی سازی آنهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار